Název: Dodávky infuzí a ostatního zdravotnického materiálu 2024-2027
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: ČÁST I.: DODÁVKA INFUZÍ:
Zajištění dodávek infuzí dle potřeb zadavatele včetně zajištění dopravy do místa plnění a poskytnutí záruky za jakost.
ČÁST II.: DODÁVKA OSTATNÍCH ZDRAVOTNICKÝCH MATERIÁLŮ:
Zajištění dodávek ostatních zdravotnického materiálu (lavážní stříkačky, kontejnery na použitý biologický materiál, sety pro močovou katetrizaci, močové sáčky s křížovou výpustí, injekční stříkačky, permanentní katetry, jehly aj.) dle potřeb zadavatele včetně zajištění dopravy do místa plnění a poskytnutí záruky za jakost.
Jednotlivé dodávky infuzí a zdravotnického materiálu (produktů) budou realizovány na základě požadavků zadavatele. Součástí předmětu veřejné zakázky je také bezplatný zpětný odběr materiálu (produktů), které není oprávněn likvidovat zadavatel v rámci svého odpadového hospodářství a vystavení protokolů o jejich ekologické likvidaci, pokud o to zadavatel požádá. Zadavatel požaduje v rámci zajištění dodávek materiálu (produktů) výhradně atestované (certifikované) výrobky, které jsou schváleny pro použití danému účelu ve zdravotnictví.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 000 000 Kč bez DPH
Předpokládané hodnoty jednotlivých částí:
ČÁST I.: DODÁVKA INFUZÍ: 250.000,- Kč bez DPH
ČÁST II.: DODÁVKA OSTATNÍCH ZDRAVOTNICKÝCH MATERIÁLŮ: 750.000,- Kč bez DPH
Místo plnění
dle jednotlivých částí
Zadavatel
Úřední název: Domov U Biřičky
IČO: 00579033
Poštovní adresa: K Biřičce 1240
500 08 Hradec Králové
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-041668
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace k oslovení potenciálních zájemců (dodavatelů), která jako zadávací dokumentace obsahuje zároveň zadávací podmínky veřejné zakázky
Návrh Rámcové dohody k následnému plnění předmětu zadávané veřejné zakázky pro ČÁST I. - Dodávka infuzí, obsahující obchodní, platební a další podmínky plnění
Návrh Rámcové dohody k následnému plnění předmětu zadávané veřejné zakázky pro ČÁST II. - Dodávka ostatních zdravotnických materiálů, obsahující obchodní, platební a další podmínky plnění
Bližší specifikace předmětu plnění obsahující veškeré položky pro ČÁST II. - Dodávka ostatních zdravotnických prostředků, které jsou předmětem zadávané veřejné zakázky
Příloha k Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - nové znění Přílohy č. 2b k ZD - návrh Rámcové dohody ČÁST II. – Dodávka ostatních zdravotnických materiálů
Rámcová dohoda - Dodávky ostatního zdravotnického materiálu - uzavřená mezi vybraným dodavatelem (Královéhradecká lékárna a.s., REMEDIKA, spol. s r.o.) a zadavatelem (Domov U Biřičky)