obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávky infuzí a ostatního zdravotnického materiálu 2024-2027
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávky infuzí a ostatního zdravotnického materiálu 2024-2027
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
ČÁST I.: DODÁVKA INFUZÍ:
Zajištění dodávek infuzí dle potřeb zadavatele včetně zajištění dopravy do místa plnění a poskytnutí záruky za jakost.
ČÁST II.: DODÁVKA OSTATNÍCH ZDRAVOTNICKÝCH MATERIÁLŮ:
Zajištění dodávek ostatních zdravotnického materiálu (lavážní stříkačky, kontejnery na použitý biologický materiál, sety pro močovou katetrizaci, močové sáčky s křížovou výpustí, injekční stříkačky, permanentní katetry, jehly aj.) dle potřeb zadavatele včetně zajištění dopravy do místa plnění a poskytnutí záruky za jakost.
Jednotlivé dodávky infuzí a zdravotnického materiálu (produktů) budou realizovány na základě požadavků zadavatele. Součástí předmětu veřejné zakázky je také bezplatný zpětný odběr materiálu (produktů), které není oprávněn likvidovat zadavatel v rámci svého odpadového hospodářství a vystavení protokolů o jejich ekologické likvidaci, pokud o to zadavatel požádá. Zadavatel požaduje v rámci zajištění dodávek materiálu (produktů) výhradně atestované (certifikované) výrobky, které jsou schváleny pro použití danému účelu ve zdravotnictví.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
e-mail: tomas@vialegal.cz
telefon: +420 608 607 501
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
24.01.2024 10:00
Datum zahájení:
11.01.2024 16:28
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software