Veřejná zakázka: II/295 Revitalizace „Polských mostů“ – ev.č. 295-014, 295-014B, 295-014C Přední Labská

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10218
Systémové číslo: P23V00000972
Evidenční číslo zadavatele: 36536
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-048129
Datum zahájení: 24.10.2023
Nabídku podat do: 10.01.2024 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: II/295 Revitalizace „Polských mostů“ – ev.č. 295-014, 295-014B, 295-014C Přední Labská
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení Díla „II/295 Revitalizace „Polských mostů“ – ev. č. 295-014,
295-014B, 295-014C Přední Labská“.
Jedná se o realizaci rekonstrukce jednotlivých mostů na silnici II/295, v extravilánovém úseku mezi obcemi Vrchlabí a Špindlerův Mlýn, v k.ú. Labská a Přední Labská. Rekonstrukce jednotlivých objektů bude probíhat za úplné uzavírky silnice II/295, kdy doprava bude svedena na vybudované provizorní komunikace a provizorní přemostění.
V průběhu přípravných prací před zahájením demolice je nutné provedení přeložek vedení CETIN (SO 461). Provedení přeložek vedení CETIN je ošetřeno samostatnou objednávkou mezi společností CETIN a Královéhradeckým krajem a není předmětem zadávací dokumentace investičního záměru. Je nutná koordinace se zhotovitelem přeložky.
Zadavatel požaduje koordinaci dopravně inženýrského opatření pro jednotlivé mosty tak, aby byl umožněn plynulý průjezd silniční dopravy přes jednotlivá staveniště, tedy řízením provozu pracovníky stavby v celém úseku v době od 6:00 do 18:00 hodin a v nočních hodinách nastavením přenosné semaforové soupravy a intervalu soupravy do tzv. „zelené vlny“ v režimu umožňujícím plynulý průjezd kolony vozidel v jednom jízdním směru přes všechna staveniště.
Most ev.č. 295-014 Přední Labská
Most přemosťuje řeku Labe na silnici II/295. Bude provedena kompletní přestavba mostního objektu na most o jednom poli. Nosná konstrukce bude provedena jako rámová ocelobetonová spřažená. Důvodem přestavby je nízká zatížitelnost stávající nosné konstrukce a nelze ji technicky a ekonomicky efektivně zvýšit. Vzhledem ke změně statického schématu a spolupůsobení nosné konstrukce a spodní stavby nedojde k využití stávající spodní stavby, a i ta bude realizována jako nová. Nové statické řešení zajistí možnost realizovat konstrukci o jednom poli a zrušit stávající pilíř v korytě řeky.
Provedením integrovaného mostu navíc dojde k odstranění problematických detailů v uložení. Na mostě nebudou vzhledem ke zvolené koncepci použita ložiska a mostní závěry. Vzhledem k rozpětí je navržena spřažená rámová ocelobetonová konstrukce. Na ocelovou část bude použita ocel se zvýšenou odolností proti atmosférické korozi (patinující ocel) pro eliminaci obnovy PKO nad řekou s výskytem chráněných živočichů v budoucích letech. Stávající mostní objekt včetně středního pilíře v řece bude odstraněn a na jeho místě bude realizován nový jednopolový rámový most. Most je tvořen spřaženou ocelobetonovou konstrukcí působícími jako rámová příčle vetknutá do betonových opěr. Ocelové nosníky jsou svařované z plechu, průřezu nesymetrického I. Betonová deska je konstantní tloušťky 300 mm a sleduje průběh komunikace. Její spřažení s ocelovými nosníky je navrženo prostřednictvím spřahovacích trnů. Stávající komunikace v předpolích mostu bude v rozsahu stavby rekonstruována. Dojde k výměně konstrukčních vrstev komunikace, k zajištění jejího řádného odvodnění a k doplnění jejich součástí a příslušenství.
Stavba obsahuje následující stavební objekty:
SO 000.1 Všeobecné a předběžné položky
SO 001 Příprava území
SO 002 Demolice mostu ev.č 295-014
SO 101 Silnice II/295 v km 19,404 – 19,594
SO 180 Dopravně – inženýrská opatření
SO 201 Most ev.č. 295-014
SO 901 Provizorní most a komunikace.
Mosty ev.č. 295-014B a 295-014C Labská
Investiční záměr slučuje rekonstrukci uvedených mostů a navazujících úseků opěrných zdí podél silnice II/295. Předmětem přemostění obou mostů není vodoteč, jedná se o částečné přemostění terénní překážky. Stávající nosné konstrukce mostů budou nahrazeny, spodní stavba bude částečně odbourána a budou realizovány nové části úložných prahů a závěrných zdí v návaznosti na novou nosnou konstrukci. Ponechávané části spodní stavby budou staticky zajištěny a sanovány. Degradované části opěrných zdí budou nahrazeny novou železobetonovou částí a novou římsou se zádržným systémem.
Stávající komunikace v předpolích mostů bude v rozsahu stavby rekonstruována. Dojde k výměně konstrukčních vrstev komunikace, k zajištění jejího řádného odvodnění a k doplnění jejich součástí a příslušenství.
Stavba obsahuje následující stavební objekty:
SO 000.2 Všeobecné a předběžné položky
SO 001 Příprava území
SO 002 Demolice mostu ev. č. 295-014B
SO 003 Demolice mostu ev. č. 295-014C
SO 101 Silnice II/295 v km 20,120 – 20,500
SO 180 Dopravně inženýrská opatření
SO 201 Most ev. č. 295-014B
SO 202 Most ev. č. 295-014C
SO 251 Opěrná zeď v km 20,159 81 – 20,255 49
SO 252 Opěrná zeď v km 20,309 20 – 20,388 88
SO 253 Opěrná zeď v km 20,416 97 – 20,453 21
Most ev.č 295-014B
Most nahrazuje opěrnou zeď v místě s velkým sklonem svahu na silnici II/295. Bude provedena kompletní přestavba mostního objektu na most o čtyřech polích. Nosná konstrukce bude spřažená železobetonová konstrukce uložená pomocí vrubového kloubu. Most bude tvořen železobetonovou deskou spřaženou s prefabrikovanými nosníky např. typu MS-I. Nosná konstrukce je s úložnými prahy spojena pomocí vrubových kloubů. Betonová deska je proměnné tloušťky. Deska má konstantní tloušťku pod lomem sklonu desky 300 mm a sleduje průběh komunikace. Důvodem je, že zatížitelnost stávající nosných konstrukcí není dostatečná a nelze ji technicky a ekonomicky efektivně zvýšit. Vzhledem ke spolupůsobení nosné konstrukce a spodní stavby dojde k využití stávající spodní stavby. Stávající spodní stavba bude sanována (obetonování pilířů a vybudování nových úložných prahů).
Most ev.č 295-014C
Most nahrazuje opěrnou zeď v místě s velkým sklonem svahu na silnici II/295. Bude provedena kompletní přestavba mostního objektu na most o dvou polích. Nosná konstrukce bude spřažená železobetonová konstrukce uložená pomocí vrubového kloubu. Most bude tvořen železobetonovou deskou spřaženou s prefabrikovanými nosníky např. typu MS-I. Nosná konstrukce je s úložnými prahy spojena pomocí vrubových kloubů. Betonová deska je proměnné tloušťky. Deska má konstantní tloušťku pod lomem sklonu desky 300 mm a sleduje průběh komunikace. Důvodem je, že zatížitelnost stávající nosných konstrukcí není dostatečná a nelze ji technicky a ekonomicky efektivně zvýšit. Vzhledem ke spolupůsobení nosné konstrukce a spodní stavby dojde k využití stávající spodní stavby. Stávající spodní stavba bude sanována (obetonování pilířů a vybudování nových úložných prahů).
SO 251 Opěrná zeď v km 20,159 81 – 20,255 49
Jedná se o opěrnou tížnou železobetonovou zeď celkové délky 97,16 m. Výška opěrné zdi je proměnná 0,95 – 3,00 m. Založení se předpokládá plošné na základovém pasu z železobetonu. Dřík zdi je železobetonový. Na stávajícím objektu budou provedeny částečné výkopové práce pro obnažení rubové strany opěrné zdi, dále bude koruna dříku částečně ubourána (minimálně1 m). Následně bude zhotovena izolace koruny dříku včetně části rubu opěrné zdi a poté bude zhotovena nová železobetonová římsa, na které bude osazeno nové ocelové zábradlí. Dále se provede sanace líce opěrné zdi.
SO 252 Opěrná zeď v km 20,309 20 – 20,388 88
Dosavadní objekt bude částečně ubourán v celém řešeném úseku. Rozsah bourání je patrný z výkresové dokumentace a bude upraven dle degradace daného profilu. Po odfrézování asfaltobetonového krytu bude odstraněno dosavadní lanové svodidlo. Po provedení výkopů bude prováděno částečné ubourání koruny železobetonové opěrné zdi v požadovaném rozsahu (viz výkresová dokumentace a dle degradace daného profilu).
Jedná se o opěrnou tížnou železobetonovou zeď celkové délky 79,00 m. Výška opěrné zdi je proměnná 2,50 – 4,00 m. Založení se předpokládá plošné na základovém pasu z železobetonu. Dřík zdi je železobetonový. Následně bude zhotovena izolace koruny dříku včetně části rubu opěrné zdi a poté bude zhotovena nová železobetonová římsa, na které bude osazeno nové ocelové zábradlí. Dále se provede sanace líce opěrné zdi. Degradovaný beton bude v nutném rozsahu odstraněn. Budou provedeny lepené kotvy z bet. oceli R12 do vyvrtaných otvoru ø 20 mm. Následně bude takto očištěný povrch opatřen spojovacím můstkem a provedena dobetonávka dříku zdi z betonu.
SO 253 Opěrná zeď v km 20,416 97 – 20,453 21
Jedná se o opěrnou tížnou železobetonovou zeď celkové délky 35,35 m. Výška opěrné zdi je proměnná 1,50 – 4,00 m. Založení se předpokládá plošné na základovém pasu z železobetonu. Dřík zdi je železobetonový. Na stávajícím objektu budou provedeny částečné výkopové práce pro obnažení rubové strany opěrné zdi, dále bude koruna dříku částečně ubourána (minimálně 1 m). Následně bude zhotovena izolace koruny dříku včetně části rubu opěrné zdi a poté bude zhotovena nová železobetonová římsa, na které bude osazeno nové ocelové zábradlí. Dále se provede sanace líce opěrné zdi.
Stavba bude provedena podle předaných projektových dokumentací stavby:
- Pro most ev.č. 295-014 Přední Labská – projektová dokumentace ve stupni DSP + PDPS, zpracovaná projekční kanceláří Ing. Ivan Šír, projektování dopravních staveb CZ s.r.o., Haškova 1714/3, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové, IČO: 259 62 914, zodpovědný projektant Ing. Ivan Šír, datum zpracování 10/2022, číslo zakázky O19020;
- Pro most ev.č. 295-014B a 295-014C Labská – projektová dokumentace ve stupni DSP + PDPS, zpracovaná projekční kanceláří Ing. Ivan Šír, projektování dopravních staveb CZ s.r.o., Haškova 1714/3, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové, IČO: 259 62 914, zodpovědný projektant Ing. Ivan Šír, datum zpracování 10/2022, číslo zakázky O19020.
Rozsah prací je současně vymezen výkazem výměr.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 121 229 197 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Trutnov

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Stavební úpravy mostů 45221100-3

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
00 Zadávací dokumentace_Mosty Špindl_2023 00 Zadávací dokumentace_Mosty Špindl_2023 Dokument PDF 00 Zadávací dokumentace_Mosty Špindl_2023_el.podpis.pdf 479.20 KB
01 Smluvní podmínky - Obecné podmínky_Červený FIDIC 01 Smluvní podmínky - Obecné podmínky_Červený FIDIC Dokument PDF 01 Smluvní podmínky - Obecné podmínky_Červený FIDIC.pdf 326.74 KB
02 Smluvní podmínky - Zvláštní podmínky_mosty Špindl 02 Smluvní podmínky - Zvláštní podmínky_mosty Špindl Dokument PDF 02 Smluvní podmínky - Zvláštní podmínky_mosty Špindl.pdf 347.34 KB
03 ZTKP objednatele_05092023 03 ZTKP objednatele_05092023 Dokument PDF 03 ZTKP objednatele_05092023.pdf 158.80 KB
04 Výkaz výměr - preambule_Mosty Špindl 04 Výkaz výměr - preambule_Mosty Špindl Dokument PDF 04 Výkaz výměr - preambule_Mosty Špindl.pdf 158.02 KB
05 Smlouva - Smlouva o dílo_Mosty Špindl 05 Smlouva - Smlouva o dílo_Mosty Špindl Dokument MS Word 05 Smlouva - Smlouva o dílo_Mosty Špindl.docx 26.50 KB
06 Dopis nabídky a Příloha nabídky_mosty Špindl 06 Dopis nabídky a Příloha nabídky_mosty Špindl Dokument MS Word 06 Dopis nabídky a Příloha nabídky_mosty Špindl.docx 38.63 KB
07 Vzorové formuláře bankovních záruk 07 Vzorové formuláře bankovních záruk Dokument MS Word 07 Vzorové formuláře bankovních záruk_30082023.docx 27.21 KB
08 Rekapitulace nabídkové ceny 08 Rekapitulace nabídkové ceny Dokument MS Excel 08 Rekapitulace nabídkové ceny_30082023.xlsx 19.22 KB
09 Harmonogram mosty Špindl 09 Harmonogram mosty Špindl Dokument MS Excel 09 Harmonogram mosty Špindl.xls 78.00 KB
10c Informační tabule - mosty Špindl 10c Informační tabule - mosty Špindl Dokument MS Excel 10c Informační tabule - mosty Špindl.xlsx 111.78 KB
11 Seznam poddodavatelů_Mosty Špindl 11 Seznam poddodavatelů_Mosty Špindl Dokument MS Word 11 Seznam poddodavatelů_Mosty Špindl.docx 24.57 KB
13 ČP neexistence střetu a aplikace zákazu 13 ČP neexistence střetu a aplikace zákazu Dokument MS Word 13 ČP neexistence střetu a aplikace zákazu.docx 28.24 KB
14 informativní dodatek - zadávací dokumentace VZ 14 informativní dodatek - zadávací dokumentace VZ Dokument PDF 14 informativní dodatek - zadávací dokumentace VZ.pdf 159.65 KB
15 Přehled patentů a vzorů_mosty Špindl 15 Přehled patentů a vzorů_mosty Špindl Dokument MS Word 15 Přehled patentů a vzorů_mosty Špindl.docx 26.38 KB
16 vzor-plne-moci-registrace-cdd 16 vzor-plne-moci-registrace-cdd Dokument MS Word 16 vzor-plne-moci-registrace-cdd. docx 12.69 KB
PD 1 PD 1 Archiv ZIP DUSP.zip 85.45 MB
PD II PD II Archiv ZIP PDPS I.zip 107.66 MB
PD III PD III Archiv ZIP PDPS II.zip 50.84 MB
Výkaz výměr Výkaz výměr Archiv ZIP Výkaz výměr.zip 1.95 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 15.11.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 21.11.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 24.11.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 22.12.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 29.12.2023 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.cenakhk.cz/vz00010218

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. 25253361 Česká republika 98 988 050,00 119 775 540,50 Ne
MI Roads a.s. Sdružení dodavatelů: „Společnost: Polské mosty“ 
Společník 1 / Správce: MI Roads a.s.
Společník 2: FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s. 17331099 Česká republika 103 455 863,24 125 181 594,52 Ne
M - SILNICE a.s. Sdružení dodavatelů: „Společnost M-SILNICE – M-STROJÍRNY – MADOS MT – Polské mosty, Přední Labská“
Správce: M – SILNICE a.s.
Společník č. 2: M – STROJÍRNY a.s.
Společník č. 3: MADOS MT s.r.o. 42196868 Česká republika 107 727 286,47 130 350 016,63 Ne
PORR a.s. Sdružení dodavatelů: „Sdružení PORR a.s. a OK-BE spol. s r.o., Polské mosty“
Vedoucí společník / Správce: PORR a.s.
Společník 2: OK-BE spol. s r.o. 43005560 Česká republika 116 189 647,73 140 589 473,75 Ne
Stavby mostů a.s. 27195147 Česká republika 111 056 482,90 134 378 344,31 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 21.03.2024

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. 25253361 Česká republika 98 988 050,00 119 775 540,50

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.