Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění recepční služby na objektu Evropský dům, Švendova 1282, Hradec Králové, která spočívá v:
a)	zajištění přítomnosti odpovědné osoby v místnosti recepce v budově každý pracovní den v době od 7.00 do 15.00 hodin;
b)	zajištění činnosti spojené s provozem recepce a vedení záznamu o průběhu služby a ostatní požadované záznamy a evidence – zejména vedení pracovního deníku;
c)	provádění kontroly režimu vstupu osob do objektu včetně ohlašování a evidence návštěv a technického stavu budovy dle zpracovaného plánu;
d)	zajištění informačního servisu zaměstnancům a návštěvníkům objektu (tzn. zejména poskytování základní informace o organizacích působících v budově), chovat se slušně, korektně a dodržovat zásady společenského jednání;
e)	vedení evidence klíčů (tzn. příjem a výdej) a zajišťování obsluhy technického zabezpečení;
f)	poskytování součinnosti v případě potřeby převzetí pošty od doručovatele a předání adresátovi, případně doručení vzkazu jednotlivým zaměstnancům v objektu;
g)	podílení se na realizaci bezpečnostních opatření v případě vzniku mimořádných událostí;
h)	reagování na poplachové signály plněním stanovených bezpečnostních opatření;
i)	zajištění povinností vyplývající z požární poplachové směrnice;
j)	zajištění drobných úklidových prací.
              Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
            
      prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)