Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění recepční služby na objektu Evropský dům, Švendova 1282, Hradec Králové, která spočívá v:
a) zajištění přítomnosti odpovědné osoby v místnosti recepce v budově každý pracovní den v době od 7.00 do 15.00 hodin;
b) zajištění činnosti spojené s provozem recepce a vedení záznamu o průběhu služby a ostatní požadované záznamy a evidence – zejména vedení pracovního deníku;
c) provádění kontroly režimu vstupu osob do objektu včetně ohlašování a evidence návštěv a technického stavu budovy dle zpracovaného plánu;
d) zajištění informačního servisu zaměstnancům a návštěvníkům objektu (tzn. zejména poskytování základní informace o organizacích působících v budově), chovat se slušně, korektně a dodržovat zásady společenského jednání;
e) vedení evidence klíčů (tzn. příjem a výdej) a zajišťování obsluhy technického zabezpečení;
f) poskytování součinnosti v případě potřeby převzetí pošty od doručovatele a předání adresátovi, případně doručení vzkazu jednotlivým zaměstnancům v objektu;
g) podílení se na realizaci bezpečnostních opatření v případě vzniku mimořádných událostí;
h) reagování na poplachové signály plněním stanovených bezpečnostních opatření;
i) zajištění povinností vyplývající z požární poplachové směrnice;
j) zajištění drobných úklidových prací.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídek | Výzva k podání nabídek_12 profil vr.pdf | 200.03 KiB | |
Příloha č. 1 | Krycí list | priloha_c_1_kryci_list_12.docx | 20.56 KiB |
Příloha č. 2 | Návrh smlouvy | priloha_c_2_navrh_smlouvy_12.d ocx | 34.39 KiB |
Příloha č. 3 | Vzor ČP | priloha_c_3_cp_kvalifikace_12. docx | 23.13 KiB |
Příloha č. 4 | Vzor pro seznam poddodavatelů | priloha_c_4_seznam_poddodavate lu_12.doc | 40.50 KiB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
24.11.2021 15:38 | výzva | Jana Mitrović | Výzva k podání nabídek |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Smlouva o zajištění recepční služby | Smlouva o zajištění recepční služby_redigováno.pdf | 681.62 KiB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.cenakhk.cz/vz00008104 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Vyloučen |
---|---|---|---|
FORCORP GROUP spol. s r.o. | 27841031 | Česká republika | Ne |
INDUS GROUP, spol. s r.o. | 06207375 | Česká republika | Ne |
KrizovaPetra | 08699330 | Česká republika | Ne |
Raamar, s.r.o. | 26024705 | Česká republika | Ne |
SECURITAS ČR s.r.o. | 43872026 | Česká republika | Ne |
SKYCLEAN s.r.o. | 04948220 | Česká republika | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 28.12.2021
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
FORCORP GROUP spol. s r.o. | 27841031 | Česká republika | 959 616,00 | 1 161 135,36 |