Veřejná zakázka: „Zajištění dodávky kancelářského nábytku pro Krajský úřad Královéhradeckého kraje“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 7219
Systémové číslo: P20V00000819
Datum zahájení: 09.11.2020
Nabídku podat do: 19.11.2020 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „Zajištění dodávky kancelářského nábytku pro Krajský úřad Královéhradeckého kraje“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku do sídla zadavatele.
Předmět veřejné zakázky je podrobně specifikován:
přílohou č. 2 výzvy k podání nabídek (dále také jako „výzva“) – návrh kupní smlouvy
přílohou č. 3 výzvy – specifikace požadovaného kancelářského nábytku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 578 512 Kč bez DPH
    Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je zároveň maximální možná nabídková cena.

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj
  • Hradec Králové

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek.pdf 655.93 KB
Příloha č. 1 Krycí list nabídky Dokument MS Word p01 Krycí list nabídky.docx 20.73 KB
Příloha č. 2 Návrh kupní smlouvy Dokument MS Word p02 návrh kupni smlouvy.docx 60.12 KB
Příloha č. 3 Specifikace požadovaného kancelářského nábytku Dokument MS Excel p03 specifikace požadovaného kancelářského nábytku.xlsx 9.64 KB
Příloha č. 4 ČP o splnění kvalifikace Dokument MS Word p04 čp o splnění kvalifikace.docx 24.45 KB
Příloha č. 5 Seznam poddodavatelů Dokument MS Word p05 seznam poddodavatelů.docx 22.23 KB
Příloha č. 6 ČP o neexistenci střetu zájmů Dokument MS Word p06 čp o neexistenci střetu zájmů.docx 22.49 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument PDF Kupní smlouva nábytek KHK 2020 - A.pdf 877.11 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky