Veřejná zakázka: Dodávka vyšetřovacích a operačních svítidel pro Nemocnici Rychnov nad Kněžnou

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 11911
Systémové číslo: P25V00000435
Evidenční číslo zadavatele: CIRI/2025/174
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-030150
Datum zahájení: 02.06.2025
Nabídku podat do: 08.07.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka vyšetřovacích a operačních svítidel pro Nemocnici Rychnov nad Kněžnou
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je:
a) dodávka 25 ks vyšetřovacích svítidel a 1 ks operačního LED svítidla do Nemocnice Rychnov nad Kněžnou dle technické specifikace dle přílohy č. 2 zadávací dokumentace včetně záručního servisu v délce min. 24 měsíců v rozsahu stanoveném kupní smlouvu (příloha č. 3 této zadávací dokumentace) včetně souvisejících služeb a dodávek (dále také jen „zboží“ či „svítidla“) a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazných návrhu kupní smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).
b) provádění pozáručního servisního zabezpečení zboží, a to minimálně periodických bezpečnostně technických kontrol včetně odborné preventivní údržby a oprav v souladu se zákonem o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro, ve znění pozdějších předpisů (dále také „zákonem o ZP“) a dalšími relevantními právními předpisy a v souladu s doporučením výrobce, a to po dobu 6 roků od skončení záruky za jakost dle písm. a) výše
a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazných návrzích kupní smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace), a servisní smlouvy (příloha č. 4 této zadávací dokumentace).

Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 12. 6. 2025 v hodin a to v 11:00 hod. Sraz zájemců prohlídky místa plnění je před budovou stavby nového pavilonu Urgentního příjmu. Kontaktní osoba při prohlídce místa plnění: Jakub Pechlát, tel. 720 967 648, e-mail: pechlat.jakub@nemocnicerk.cz.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 386 100 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245/2
    50003 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy