obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka vyšetřovacích a operačních svítidel pro Nemocnici Rychnov nad Kněžnou
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka vyšetřovacích a operačních svítidel pro Nemocnici Rychnov nad Kněžnou
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je:
a) dodávka 25 ks vyšetřovacích svítidel a 1 ks operačního LED svítidla do Nemocnice Rychnov nad Kněžnou dle technické specifikace dle přílohy č. 2 zadávací dokumentace včetně záručního servisu v délce min. 24 měsíců v rozsahu stanoveném kupní smlouvu (příloha č. 3 této zadávací dokumentace) včetně souvisejících služeb a dodávek (dále také jen „zboží“ či „svítidla“) a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazných návrhu kupní smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).
b) provádění pozáručního servisního zabezpečení zboží, a to minimálně periodických bezpečnostně technických kontrol včetně odborné preventivní údržby a oprav v souladu se zákonem o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro, ve znění pozdějších předpisů (dále také „zákonem o ZP“) a dalšími relevantními právními předpisy a v souladu s doporučením výrobce, a to po dobu 6 roků od skončení záruky za jakost dle písm. a) výše
a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazných návrzích kupní smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace), a servisní smlouvy (příloha č. 4 této zadávací dokumentace).
Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 12. 6. 2025 v hodin a to v 11:00 hod. Sraz zájemců prohlídky místa plnění je před budovou stavby nového pavilonu Urgentního příjmu. Kontaktní osoba při prohlídce místa plnění: Jakub Pechlát, tel. 720 967 648, e-mail: pechlat.jakub@nemocnicerk.cz.
Místo plnění:
Královéhradecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
vz@cirihk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
08.07.2025 10:00
Datum zahájení:
02.06.2025 15:45
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software