Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka vyšetřovacích a operačních svítidel pro Nemocnici Rychnov nad Kněžnou
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je:
a) dodávka 25 ks vyšetřovacích svítidel a 1 ks operačního LED svítidla do Nemocnice Rychnov nad Kněžnou dle technické specifikace dle přílohy č. 2 zadávací dokumentace včetně záručního servisu v délce min. 24 měsíců v rozsahu stanoveném kupní smlouvu (příloha č. 3 této zadávací dokumentace) včetně souvisejících služeb a dodávek (dále také jen „zboží“ či „svítidla“) a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazných návrhu kupní smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).
b) provádění pozáručního servisního zabezpečení zboží, a to minimálně periodických bezpečnostně technických kontrol včetně odborné preventivní údržby a oprav v souladu se zákonem o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro, ve znění pozdějších předpisů (dále také „zákonem o ZP“) a dalšími relevantními právními předpisy a v souladu s doporučením výrobce, a to po dobu 6 roků od skončení záruky za jakost dle písm. a) výše
a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazných návrzích kupní smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace), a servisní smlouvy (příloha č. 4 této zadávací dokumentace).

Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 12. 6. 2025 v hodin a to v 11:00 hod. Sraz zájemců prohlídky místa plnění je před budovou stavby nového pavilonu Urgentního příjmu. Kontaktní osoba při prohlídce místa plnění: Jakub Pechlát, tel. 720 967 648, e-mail: pechlat.jakub@nemocnicerk.cz.
Místo plnění: Královéhradecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: vz@cirihk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 08.07.2025 10:00
Datum zahájení: 02.06.2025 15:45
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):