Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupních DSP a DPS pro rekonstrukci objektu v ulici Dlouhá, č.p. 127, Hradec Králové. Předmětem plnění zakázky je i kompletní zajištění inženýrské činnosti, včetně získání vyjádření dotčených orgánů, získání pravomocného stavebního povolení, vypracování rozpočtu prací a položkového výměru a výkon autorského dozoru po dobu provádění stavby až do kolaudačního řízení. Rozsah a obsah projektové dokumentace stavby je stanoven vyhláškou č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů. Součástí projektové dokumentace bude i 3D vizualizace exteriéru a vybraných místností interiéru.
Budova č. p. 127 v ulici Dlouhá, Hradec Králové je památkově chráněný objekt nacházející se v městské památkové rezervaci Hradec Králové. Objekt bude sloužit jako zázemí pro školské zařízení, které bude navštěvovat 220 studentů (z toho 150 děvčat a 70 chlapců). Rekonstrukce se bude týkat vnitřních prostor v 1. – 4. NP, a to rekonstrukce sociálních zařízení, výměna podlah v celém objektu včetně schodiště, výměna a repase stávajících dveří, obměna a doplnění protipožárních dveří, navržení nových šatních skříněk místo stávajících kovových klecí. Předmětem projektové dokumentace bude také navržení úprav ve 4. NP – vybourání příček pro vytvoření nových učeben, nové zateplení a podhledy, výměna střešních oken a navržení vzduchotechniky. Předmětem projektové dokumentace bude také zvážení napojení vytápění 4. NP na plynový kotel nacházející se v 1.NP a posouzení stavu vlhkosti zdiva v suterénu a 1.NP. Součástí předmětu díla je i výměna instalačních rozvodů elektro, vody a kanalizace. Bližší specifikace jsou uvedeny v investičním záměru – příloha č. 1a) . Během realizace je nutné se řídit pokyny stavebně historického a restaurátorského průzkumu – příloha č. 1c) a 1d)
Dále bude předmětem plnění součinnost se zadavatelem při přípravě a v průběhu zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr zhotovitele vlastního předmětu těchto projektových dokumentací, zejména pak odpovědi na dodatečné informace a posouzení nabídek v průběhu hodnocení veřejné zakázky. Zadavatel požaduje v průběhu projekčních prací osobní konzultace zpracovatele se zadavatelem minimálně 1x za 14 dní, na pravidelných kontrolních dnech, popřípadě častěji na vyzvání objednatele. Konzultace budou probíhat v sídle objednatele nebo uživatele.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)