Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexních úklidových služeb ve všech budovách zdravotnického provozu v Rehabilitačním ústavu Hostinné. Jedná se o úklid všech pacientských pokojů včetně sociálních zařízení, cvičeben, tělocvičen, vodoléčby, jídelen, chodeb a WC. Úklid je prováděn v souladu s hygienickým plánem dle harmonogramu stanoveného zadavatelem. Součástí plnění je i zajištění mimořádného úklidu dle požadavků objednatele v celkovém rozsahu 100 hodin za jeden rok plnění smlouvy.
Předmětem veřejné zakázky není dodávka čistících a dezinfekčních prostředků (chemie) a hygienických potřeb (toaletní papír, papírové utěrky, sáčky do košů). Tyto prostředky dodavatel obdrží od zadavatele.
----------------------------------------------------------------
PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ se uskuteční dne 10.8.2022 od 9:00 hodin, sraz účastníků na místě plnění. Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: Ing. Gabriela Place, email: place@ruhostinne.cz.
----------------------------------------------------------------
Zadavatel organizuje další prohlídku místa plnění, která se uskuteční dne 16.8.2022 od 9:00 hodin, sraz účastníků na místě plnění.
Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: Ing. Gabriela Place, email: place@ruhostinne.cz. Účastníci prohlídky musí používat ochranu dýchacích cest.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)