DBID: 8198
Systémové číslo: P22V00000003 Evidenční číslo zadavatele: 128886/2021/KHK
Datum zahájení:
12.01.2022
Nabídku podat do:
03.02.2022 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Úprava skladovacího prostoru a rampy pro vozíky s prádlem – ON Jičín – II.
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Jedná se o změnu dokončené stavby. Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy spočívají v provedení stavebních úprav skladovacího prostoru a rampy pro vozíky s prádlem v hospodářské budově v Oblastní nemocnici v Jičíně.
Stavba je rozdělena na 2 části (samostatné stavební úpravy), které je možno realizovat nezávisle na sobě.
Stavební úprava č.1 – požární roleta (úprava skladovacího prostoru)
Stavební úprava č.2 – zdvihací plošina (úprava rampy pro vozíky s prádlem)
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
920 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jičín
Zadavatel
Úřední název: Královéhradecký kraj
IČO: 70889546
Poštovní adresa: Pivovarské náměstí 1245
500 03 Hradec Králové
Název odboru:
odbor investic
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz) nebo v listinné podobě na adresu Královéhradecký kraj,
Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové
dle čl. 8.3.1 SOD: Zhotovitel je povinen prověřovat a kontrolovat dodržování požadavků hygienických, požární ochrany, bezpečnosti, ochrany zdraví při práci, ochrany životního prostředí.
dle čl. 8.5.3 SOD: Zhotovitel odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru staveniště a zabezpečí, aby osoby zhotovitele a jeho poddodavatelů pohybujících se po staveništi, byly vybaveny ochrannými pracovními pomůckami. Dále se zhotovitel zavazuje dodržovat veškeré hygienické předpisy a podmínky ochrany životního prostředí. Zaměstnanci objednatele, jeho zmocněnci a třetí osoby jím pozvané, se mohou pohybovat v prostoru staveniště jen v doprovodu pověřeného pracovníka zhotovitele nebo se souhlasem pověřeného pracovníka zhotovitele. Zhotovitel se zavazuje vybavit tyto osoby ochrannými pomůckami a poučit je o bezpečnosti a ochraně zdraví ve smyslu obecně závazných právních předpisů.
Férové dodavatelské vztahy
Dle čl. 7.8 SOD: Jestliže zhotovitel pověří provedením díla nebo jeho části třetí osobu (poddodavatele), zavazuje se řádně a včas proplácet oprávněně vystavené faktury poddodavatelů za podmínek sjednaných ve smlouvách s těmito poddodavateli. Pokud bude zhotovitel v prodlení delším než 30 dnů se zaplacením jakékoli fakturované částky poddodavateli, je objednatel oprávněn plnit za zhotovitele a zaplatit poddodavateli přímo, pokud poddodavatel objednatele o zaplacení požádá a tuto žádost doloží doklady, prokazujícími řádné splnění příslušné části závazku a oprávněnosti nároku na zaplacení. K oprávněnosti nároku poddodavatele si vyžádá objednatel písemné stanovisko zhotovitele, který je povinen jej doručit objednateli do 3 dnů od výzvy objednatele. Doručeným stanoviskem není objednatel vázán, přihlédne však k němu při rozhodnutí, zda bude za zhotovitele plnit. Pokud v uvedené lhůtě nebude stanovisko zhotovitele objednateli doručeno, má se za to, že je nárok poddodavatele oprávněný. Částku zaplacenou poddodavateli přímo objednatelem je objednatel oprávněn započíst proti zhotovitelem nárokovaným splatným i nesplatným pohledávkám z této smlouvy o dílo, anebo vyzvat zhotovitele k zaplacení této částky na účet objednatele. Pokud objednatel vyzve zhotovitele k zaplacení částky vyplacené objednatelem poddodavateli, je zhotovitel povinen objednateli tuto částku vyplatit nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení výzvy a zároveň je povinen objednateli zaplatit jednorázovou smluvní pokutu ve výši 20% z dlužné částky. Pokud zhotovitel nezaplatí do 3 pracovních dnů od doručení výzvy, zavazuje se dále zaplatit objednateli úrok z prodlení ve výši stanovené příslušným právním předpisem, a smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý i započatý den prodlení se zaplacením. Pokud zhotovitel nezaplatí objednateli příslušnou částku do 30 kalendářních dnů od doručení výzvy, je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. Výše uvedená přímá platba objednatelem poddodavateli nemá vliv na ostatní ustanovení této smlouvy.