Veřejná zakázka: Dodávka tonerů 2022-2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 8107
Systémové číslo: P21V00000798
Datum zahájení: 19.11.2021
Nabídku podat do: 29.11.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka tonerů 2022-2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění (průběžných) dodávek originálních tonerů pro stávající tiskárny a kopírovací stroje zadavatele, a to dle potřeb zadavatele včetně zajištění dopravy do místa plnění a poskytnutí záruky za jakost. Jednotlivé dodávky tonerů budou realizovány na základě požadavků zadavatele. Součástí předmětu plnění je dále také zpětný odběr použitých či nepoužitelných tonerů a vystavení protokolů o jejich ekologické likvidaci, pokud o to zadavatel požádá.
Zadavatel v rámci předmětu plnění veřejné zakázky požaduje dodání výhradně nových, originálních výrobků, které jsou výrobcem technicky určeny nebo schváleny pro použití v daném zařízení. Zadavatel v tomto ohledu nepřipouští dodávky renovovaných či repasovaných výrobků nebo nových alternativních tonerů. Výjimkou mohou být tonery s možností opakovaného použití, jež jsou doporučené a certifikované výrobcem příslušné techniky

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 800 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Hradec Králové

Zadavatel

  • Úřední název: Domov U Biřičky
  • IČO: 00579033
  • Poštovní adresa:
    K Biřičce 1240
    500 08 Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-041668

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF 01 Pisemna_zprava_zadavatele-VZ-D odavka_toneru_2022-2025.pdf 356.86 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová smlouva (včetně Přílohy č. 1) Rámcová smlouva uzavřená mezi vybraným dodavatelem (POLYMED medical CZ, a.s.) a zadavatelem (Domov U Biřičky), a to včetně Přílohy č. 1 - Spotřební koš (položkový seznam) Dokument PDF 05 Ramcova_smlouva_vc.Prilohy_c.1 -BRYVECASTA_x_Domov_U_Biricky- VZ-Dodavka_toneru_2022-2025 (el.podpis).pdf 1.64 MiB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
BRYVECASTA s.r.o. 24762695 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 17.01.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
BRYVECASTA s.r.o. 24762695 Česká republika 777 615,00 940 914,15

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Zadavatel Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 Domov U Biřičky 125 795,00 152 211,95
2023 Domov U Biřičky 177 980,00 215 355,80