Veřejná zakázka: Zajištění provozu a rozvoj informačního systému Řízení sítě sociálních služeb Královéhradeckého kraje

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10764
Systémové číslo: P24V00000257
Datum zahájení: 18.04.2024
Nabídku podat do: 26.04.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění provozu a rozvoj informačního systému Řízení sítě sociálních služeb Královéhradeckého kraje
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění provozu a rozvoj informačního systému Řízení sítě sociálních služeb Královéhradeckého kraje v období květen 2024 až červen 2025.

V rámci veřejné zakázky zadavatel požaduje od vybraného dodavatele zajištění následujících aktivit:

• Správa a udržování informačního systému „Řízení sítě sociálních služeb“, včetně všech jeho modulů (moduly „Výkazy“, „Karty potřebnosti“, „Karty služeb“, „Vyrovnávací platba“, „Podíl zadavatelů“, „Evidence a realizace“, „Dotace“, „Dokumenty a zprávy“, „Dokumenty k elektronickému podpisu“, „Katalog“, „Dokumenty – soubory“, „Vyúčtování“, „Sdílení žadatelů“, „Analytické výstupy a výpočty“ [„Reporty“], „Aktualizace sítě“, „Pasporty“) včetně funkcionality elektronického podepisování dokumentů.
• Zajištění uživatelské podpory pro zadavatele a oprávněné uživatele informačního systému „Řízení sítě sociálních služeb“ (např. obce a poskytovatelé sociálních služeb v rámci Královéhradeckého kraje),
• Úprava modulu „Dokumenty k elektronickému podpisu“:
o doplnění funkcionality notifikací či výzev k podpisu těm uživatelům, pro jejichž službu byl vytvořen dokument, s možností nastavení obsahu této zprávy,
o rozšíření možnosti přesunu dokumentů mezi jednotlivými stavy (od „Nová“ do „K podpisu hejtmanovi“) včetně možnosti odstraňování podpisů ve všech fázích podepisovacího procesu,
o v podmodulu „Správa“ přidat možnost filtrovat definice elektronických dokumentů dle pole „Datum od“,
o v rámci kontroly, zda byl dokument podepsán správnou osobou, rozšířit kontrolované údaje z podpisu i o IČO, na které byl podpisový certifikát vystaven. Údaj IČO z certifikátu by měl následně být součástí kontrolní sestavy.
• Úprava modulu „Analytické výstupy a výpočty“ („Reporty“):
o doplnění možnosti zpřístupnit jednotlivé výstupy (reportů) dle role uživatele,
o změna zobrazení nabídky dostupných výstupů (reportů) pro uživatele tak, aby obsahovala seznam včetně stručného popisu obsahu reportu.
• Vytvoření možnosti definice šablony formuláře pro vyplnění či import hodnot na syntetických účtech výkazu nákladů a výnosů – výsledovky poskytovatelů sociálních služeb. Soubor pro import by měl být v obdobné struktuře jako výstupy z účetnictví tak, aby se do něj dala jednoduše přenášet data.
• Zajištění dalšího rozvoje a vývoje případných doplňků nebo nových funkcionalit informačního systému „Řízení sítě sociálních služeb“ dle požadavků zadavatele v letech 2024-2025.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 788 700 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245/2
    50003 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky