Veřejná zakázka: Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků 2024 - 2026 II

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10619
Systémové číslo: P24V00000112
Datum zahájení: 28.02.2024
Nabídku podat do: 07.03.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků 2024 - 2026 II
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Zajištění dodávek osobních ochranných pracovních prostředků (dále také „OOPP“) dle potřeb zadavatele včetně zajištění dopravy do místa plnění a poskytnutí záruky za jakost. Jednotlivé dodávky materiálu (produktů) budou realizovány na základě požadavků zadavatele. Zadavatel bude v rámci dodávek OOPP požadovat následující skupiny zboží (položek):
- Pracovní obuv, tj. sandály s bezpečnostním páskem, protiskluzovou kotníkovou obuv, zimní obuv nebo holínky;
- Pracovní oděvy, tj. prošívané vesty, kalhoty pánské montérkové, bavlněná trička, fleecové mikiny, rukavice, čepice apod.;
- Pracovní oděvy pro zdravotní a přímou péči, tj. kalhoty dámské i pánské, dámské šaty, pánské haleny apod.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Hradec Králové

Zadavatel

  • Úřední název: Domov U Biřičky
  • IČO: 00579033
  • Poštovní adresa:
    K Biřičce 1240
    500 08 Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-041668

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky