Veřejná zakázka: „Dodávky spotřebního materiálu a pozáruční servis glukometrů Accu-Chech Inform II systém a AccuCheck Performa“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10116
Systémové číslo: P23V00000870
Evidenční číslo zadavatele: 027/KS/2023/VZMR
Datum zahájení: 24.07.2023
Nabídku podat do: 04.08.2023 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „Dodávky spotřebního materiálu a pozáruční servis glukometrů Accu-Chech Inform II systém a AccuCheck Performa“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále i jen „VZ“) jsou průběžné dodávky testovacích proužků pro glukometry a dodávky kontrolního materiálu pro zajištění nastavení systému hodnocení vnitřní kontroly kvality s cílem vyhodnocení glykémie glukometry v rámci POCT, dále jen „zboží“ včetně zajištění bezplatného pozáručního „full servisu“ glukometrů ve vlastnictví zadavatele v délce 48 měsíců a dále bezplatná výpůjčka až 15 kusů síťových glukometrů. Přesný rozsah a požadavky zadavatele jsou vymezeny v této zadávací dokumentaci a jejích přílohách, které tvoří neoddělitelnou součást této zadávací dokumentace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 990 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Náchod

Zadavatel

  • Úřední název: Oblastní nemocnice Náchod a.s.
  • IČO: 26000202
  • Poštovní adresa:
    Purkyňova 446
    54701 Náchod
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 483601

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky