DBID: 10116
Systémové číslo: P23V00000870 Evidenční číslo zadavatele: 027/KS/2023/VZMR
Datum zahájení:
24.07.2023
Nabídku podat do:
04.08.2023 13:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: „Dodávky spotřebního materiálu a pozáruční servis glukometrů Accu-Chech Inform II systém a AccuCheck Performa“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky (dále i jen „VZ“) jsou průběžné dodávky testovacích proužků pro glukometry a dodávky kontrolního materiálu pro zajištění nastavení systému hodnocení vnitřní kontroly kvality s cílem vyhodnocení glykémie glukometry v rámci POCT, dále jen „zboží“ včetně zajištění bezplatného pozáručního „full servisu“ glukometrů ve vlastnictví zadavatele v délce 48 měsíců a dále bezplatná výpůjčka až 15 kusů síťových glukometrů. Přesný rozsah a požadavky zadavatele jsou vymezeny v této zadávací dokumentaci a jejích přílohách, které tvoří neoddělitelnou součást této zadávací dokumentace.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 990 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Náchod
Zadavatel
Úřední název: Oblastní nemocnice Náchod a.s.
IČO: 26000202
Poštovní adresa: Purkyňova 446
54701 Náchod
Id profilu zadavatele ve VVZ: 483601
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)