Veřejná zakázka: Rozvoj komunitních sociálních služeb DOZP v lokalitě Jičín – kontrola DPS a rozpočtů, VV

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10080
Systémové číslo: P23V00000834
Datum zahájení: 04.07.2023
Nabídku podat do: 18.07.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rozvoj komunitních sociálních služeb DOZP v lokalitě Jičín – kontrola DPS a rozpočtů, VV
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmět veřejné zakázky je kompletní provedení kontroly projektové dokumentace ve stupni DPS včetně rozpočtů a VV, zda je v souladu s Vyhláškou 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb, včetně novelizace Vyhlášky č. 405/2017 Sb., zpracované společností Energy Benefit Centre a.s., Křenova 438/3, Veleslavín, 162 00 Praha 6, IČ: 290 29 210, zak.č. 04-21-32 z 11/2022, změna 01.
Součástí kontroly budou i následující činnosti:
- U položek, které nejsou uvedeny v cenové soustavě CS ÚRS ověřit ceny v místě a čase obvyklé;
- Kontrola zapracování podmínek dotačního titulu NPO do DPS, rozpočtů a VV dle požadavků uvedených v příloze č.11 Výzvy;
- U cenově významných položek provést kontrolu správnosti DPS s rozpočtem a VV, tj. správnost uvedení množství, počtu, výměr. Za cenově významné položky se považuje 130 položek pro stavební část a 30 položek pro interiér, které mají v rámci rozpočtů nejvyšší celkovou cenu položky v Kč
- Kontrola položek v rozpočtu a VV označených např: soub., kpl apod. z hlediska úplnosti specifikace, úplnosti ceny, doložení zdůvodnění ceny, popř. zda lze rozpočtovat dle CS ÚRS atd.;
- Kontrola zpracované DPS a rozpočtu, VV ve vztahu k uzavřené SOD se společností Energy Benefit Centre a.s. – příloha č. 12 Výzvy, zejména dodržení právních předpisů uvedených v bodě 5.13 čl.5 Předmět díla a podmínky pro zpracování díla (např. nesmí být uveden přímý či nepřímý odkaz na určité dodavatele či výrobky, odkazy na obchodní firmy, názvy atd.);
- Kontrola materiálových a technologických standardů – posouzení vhodnosti navrženého řešení v návaznosti na cenu s cílem její optimalizace (snížení);
- Kontrola zapracování podmínek stavebního povolení v DPS;
- Zpracování Závěru s uvedením vysvětlení důvodů navýšení ceny objektu oproti ceně obvyklé za m3, m2 apod.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 300 000 Kč bez DPH
    Celková předpokládaná hodnota v Kč bez DPH je zároveň stanovena jako maximálně přípustná nabídková cena.

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245/2
    50003 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky