Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky jsou služby, které spočívající ve zpracování dokumentace a projektové dokumentace DPS (dále také jen jako „PD“), ve výkonu související inženýrské činnosti vedoucí k získání stavebního povolení (pokud nebude povolen zjednodušený režim), dále spolupráce při přípravě a v průběhu výběru zhotovitele vlastního předmětu PD a v případě realizace i výkon autorského dozoru.
Předmětem zakázky je dále zaměření a zakreslení stávajícího stavu gastro vybavení včetně zjištění aktuální a dlouhodobé spotřeby energií, které poslouží jako podklad pro zpracování energetického auditu/posudku za účelem získání dotace z „operačního programu Životního prostředí 2021-2027“. Dotační program stanoví zejména tyto požadavky a podmínky:
• Realizací projektu musí dojít k min. úspoře 30 % primární energie z neobnovitelných zdrojů oproti původnímu stavu na řešeném technologickém uzlu, infrastruktuře.
• Jsou podporovány pouze spotřebiče splňující nejvyšší dostupnou energetickou třídu dle příslušné legislativy pro daný typ spotřebiče.
• Realizovaný systém nuceného větrání musí být vybaven zpětným získáváním tepla z odváděného vzduchu a systémem regulace průtoku vzduchu zajišťujícím energeticky úsporný provoz.
Požadavky a podmínky které plynou z dotačního programu OPŽP 21-27 a které mají formální charakter je dodavatel povinen dodržet. Ostatní podmínky je dodavatel povinen dodržet či se jim přiblížit v nejvyšší možné míře, tak aby bylo dosaženo co nejvyšších energetických úspor.
PD bude obsahovat i zprávu ohledně kompletního stávajícího vybavení, posouzení využitelnosti stávajícího zařízení kuchyně a začlenění použitelného vybavení do návrhu vybavení kuchyně. Dokumentace bude obsahovat i kompletní úpravy technického zařízení budovy (úpravy rozvodů vody, kanalizace včetně ležaté a její napojení na venkovní přípojku, elektro, vytápění, plyn, VZT, MaR, CCTV, přípojka vody, rozvody vody, napojení na EPS a EZS), zajištění odvětrání dle platných požadavků. Součástí elektroinstalace bude i výpočet denního a umělého osvětlení, vypracování požárně bezpečnostního řešení, zapracování připomínek objednatele a uživatele do PD.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Název | CPV kód | Doplňkové kódy |
---|---|---|
Architektonické, stavební, technické a inspekční služby | 71000000-8 | |
Technické projektování | 71320000-7 | |
Technicko-inženýrské služby | 71300000-1 | |
Architektonické služby a stavební dozor | 71251000-2 |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídky | Výzva k podání nabídky | Výzva - final_vypl_datum_VR.pdf | 301.71 KB |
Příloha č. 1 | Krycí list nabídky a souhrnné čestné prohlášení | P1_Krycí list a souhrnné ČP- FINAL_opr.docx | 48.52 KB |
Příloha č. 2 | Návrh smlouvy o dílo | P2_navrh_smlouvy_o_dilo- final-FINAL.pdf | 375.15 KB |
Příloha č. 3 | Návod na podání nabídky v elektronické podobě | P3_Návod na el podání nabídky skrze EZAK.docx | 18.95 KB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
14.02.2023 09:32 | výzva | Kateřina Machová | Výzva k podání nabídky |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Vyloučen |
---|---|---|---|
Digitronic CZ s.r.o. | 48168017 | Česká republika | Ne |
MIKRO PRAHA spol. s r.o. | 27145611 | Česká republika | Ne |
SANTIS a.s. | 25546791 | Česká republika | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 13.04.2023
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
MIKRO PRAHA spol. s r.o. | 27145611 | Česká republika | 745 000,00 | 901 450,00 |