Veřejná zakázka: Oblastní nemocnice Jičín – rekonstrukce stravovacího provozu v Novém Bydžově – projektová dokumentace

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 9368
Systémové číslo: P23V00000122
Datum zahájení: 14.02.2023
Nabídku podat do: 28.02.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Oblastní nemocnice Jičín – rekonstrukce stravovacího provozu v Novém Bydžově – projektová dokumentace
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky jsou služby, které spočívající ve zpracování dokumentace a projektové dokumentace DPS (dále také jen jako „PD“), ve výkonu související inženýrské činnosti vedoucí k získání stavebního povolení (pokud nebude povolen zjednodušený režim), dále spolupráce při přípravě a v průběhu výběru zhotovitele vlastního předmětu PD a v případě realizace i výkon autorského dozoru.

Předmětem zakázky je dále zaměření a zakreslení stávajícího stavu gastro vybavení včetně zjištění aktuální a dlouhodobé spotřeby energií, které poslouží jako podklad pro zpracování energetického auditu/posudku za účelem získání dotace z „operačního programu Životního prostředí 2021-2027“. Dotační program stanoví zejména tyto požadavky a podmínky:
• Realizací projektu musí dojít k min. úspoře 30 % primární energie z neobnovitelných zdrojů oproti původnímu stavu na řešeném technologickém uzlu, infrastruktuře.
• Jsou podporovány pouze spotřebiče splňující nejvyšší dostupnou energetickou třídu dle příslušné legislativy pro daný typ spotřebiče.
• Realizovaný systém nuceného větrání musí být vybaven zpětným získáváním tepla z odváděného vzduchu a systémem regulace průtoku vzduchu zajišťujícím energeticky úsporný provoz.

Požadavky a podmínky které plynou z dotačního programu OPŽP 21-27 a které mají formální charakter je dodavatel povinen dodržet. Ostatní podmínky je dodavatel povinen dodržet či se jim přiblížit v nejvyšší možné míře, tak aby bylo dosaženo co nejvyšších energetických úspor.

PD bude obsahovat i zprávu ohledně kompletního stávajícího vybavení, posouzení využitelnosti stávajícího zařízení kuchyně a začlenění použitelného vybavení do návrhu vybavení kuchyně. Dokumentace bude obsahovat i kompletní úpravy technického zařízení budovy (úpravy rozvodů vody, kanalizace včetně ležaté a její napojení na venkovní přípojku, elektro, vytápění, plyn, VZT, MaR, CCTV, přípojka vody, rozvody vody, napojení na EPS a EZS), zajištění odvětrání dle platných požadavků. Součástí elektroinstalace bude i výpočet denního a umělého osvětlení, vypracování požárně bezpečnostního řešení, zapracování připomínek objednatele a uživatele do PD.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 800 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Architektonické, stavební, technické a inspekční služby 71000000-8
Technické projektování 71320000-7
Technicko-inženýrské služby 71300000-1
Architektonické služby a stavební dozor 71251000-2

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva - final_vypl_datum_VR.pdf 301.71 KB
Příloha č. 1 Krycí list nabídky a souhrnné čestné prohlášení Dokument MS Word P1_Krycí list a souhrnné ČP- FINAL_opr.docx 48.52 KB
Příloha č. 2 Návrh smlouvy o dílo Dokument PDF P2_navrh_smlouvy_o_dilo- final-FINAL.pdf 375.15 KB
Příloha č. 3 Návod na podání nabídky v elektronické podobě Dokument MS Word P3_Návod na el podání nabídky skrze EZAK.docx 18.95 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
14.02.2023 09:32 výzva Kateřina Machová Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
Digitronic CZ s.r.o. 48168017 Česká republika Ne
MIKRO PRAHA spol. s r.o. 27145611 Česká republika Ne
SANTIS a.s. 25546791 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 13.04.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
MIKRO PRAHA spol. s r.o. 27145611 Česká republika 745 000,00 901 450,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.