Stručný popis předmětu:
Informačním systémem „Řízení sítě sociálních služeb“ se rozumí počítačový program, který umožňuje zejména zadávat a uchovávat data o stavu sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji, vést záznamy o změnách sítě sociálních služeb, vyhodnocovat poskytování služeb a jejich financování. Dále program zajišťuje správu dokumentů potřebných k financování sociálních služeb, zajišťuje komunikaci s poskytovateli sociálních služeb.
Rozsah provedené práce – specifikace zajišťovaných služeb:
V rámci této veřejné zakázky „Zajištění provozu a rozvoj informačního systému Řízení sítě sociálních služeb Královéhradeckého kraje v roce 2023“ zadavatel požaduje od vybraného dodavatele zajištění následujících aktivit:
- Správa a udržování informačního systému „Řízení sítě sociálních služeb“, včetně všech jeho modulů (moduly „Karty potřebnosti“, „Karty služeb“, „Vyrovnávací platby“, „Podíl zadavatelů“, „Evidence a realizace“, „Dotace“, „Vyúčtování“, „Sdílení žadatelů“, „Aktualizace sítě“, „Analytické výstupy a výpočty“, „Výkazy“, „Katalog sociálních služeb“) včetně funkcionality elektronického podepisování dokumentů.
- Zajištění uživatelské podpory pro zadavatele a oprávněné uživatele informačního systému „Řízení sítě sociálních služeb“ (např. obce a poskytovatelé sociálních služeb v rámci Královéhradeckého kraje).
- Vývoj modulu Pasporty služeb. Modul umožní sledovat vybrané parametry ve vazbě na poskytovatele sociálních služeb, sociální služby, karty služeb definovaných v modulu „Karty služeb“ a zařízení (objekt) sociální služby, a to s možnosti rozlišení dle formy poskytování. Správce modulu bude mít možnost samostatně definovat obsah a složení pasportů s rozlišením dle typu služby a formy poskytování. Modul umožní export dat a předpokládá se možnost definice specifických sestav dat prostřednictvím stávajícího modulu „Reporty“.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Pivovarské náměstí 1245
500 03 Hradec Králové