Veřejná zakázka: Dodávka odpadkových pytlů 2023-2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 8859
Systémové číslo: P22V00000665
Datum zahájení: 23.08.2023
Nabídku podat do: 01.09.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka odpadkových pytlů 2023-2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Zajištění dodávek odpadkových pytlů dle potřeb zadavatele včetně zajištění dopravy do místa plnění a poskytnutí záruky za jakost. Jednotlivé dodávky produktů budou realizovány na základě požadavků zadavatele. Zadavatel bude v rámci dodávek odpadkových pytlů požadovat jak pytle na odpad, tak sáčky do odpadkových košů.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Domov U Biřičky
  • IČO: 00579033
  • Poštovní adresa:
    K Biřičce 1240
    500 08 Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-041668

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky a Zadávací dokumentace Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace k oslovení potenciálních zájemců (dodavatelů), která jako zadávací dokumentace obsahuje zároveň zadávací podmínky veřejné zakázky Dokument PDF 01 Vyzva_k_podani_nabidky_a_Zadav aci_dokumentace-VZ-Dodavka_odp adkovych_pytlu_2023-2025.pdf 658.23 KB
Příloha č. 1 - Krycí list nabídky Vzorový krycí list nabídky Dokument MS Word 01.1 Priloha_c.1-Kryci_list_nabidky .docx 70.45 KB
Příloha č. 2 - návrh Rámcové smlouvy Návrh smlouvy k následnému plnění předmětu zadávané veřejné zakázky obsahující obchodní, platební a další podmínky plnění. Dokument MS Word 01.2 Priloha_c.2-navrh_Ramcove_smlo uvy.doc 211.00 KB
Příloha č. 3 - Spotřební koš (položkový seznam) Bližší specifikace předmětu plnění obsahující veškeré položky, které jsou předmětem zadávané veřejné zakázky, a to v rámci ocenění dodávek. Dokument MS Excel 01.3 Priloha_c.3-Spotrebni_kos_(pol ozkovy_seznam).xlsx 15.85 KB
Příloha č. 4 - Čestné prohlášení - Seznam poddodavatelů Vzorové čestné prohlášení k doložení seznamu poddodavatelů Dokument MS Word 01.4 Priloha_c.4-Cestne_prohlaseni- Seznam_poddodavatelu.docx 71.00 KB
Příloha č. 5 - Obecné podmínky prokazování kvalifikace Bližší specifikace způsobu prokazování zadavatelem požadované kvalifikace a obecné zásady posuzování prokazování kvalifikace Dokument PDF 01.5 Priloha_c.5-Obecne_podminky_pr okazovani_kvalifikace.pdf 585.16 KB
Příloha č. 6 - Čestné prohlášení o Základní způsobilosti Vzorové čestné prohlášení k prokázání základní způsobilosti Dokument MS Word 01.6 Priloha_c.6-Cestne_prohlaseni_ o_zakladni_zpusobilosti.docx 130.81 KB
Příloha č. 7 - Čestné prohlášení - Referenční list Vzorové čestné prohlášení k prokázání technické kvalifikace v rozsahu požadovaného Referenčního listu (seznamu významných dodávek) Dokument MS Word 01.7 Priloha_c.7-Cestne_prohlaseni- Referencni_list.docx 75.05 KB
Příloha č. 8 - Čestné prohlášení o splnění podmínek Nařízení Rady EU c.2022/576 vzorové Čestné prohlášení o splnění podmínek Nařízení Rady EU č.2022/576 Dokument MS Word 01.8 Priloha_c.8-Cestne_prohlaseni_ o_splneni_podminek_Narizeni_Ra dy_EU_c.2022-576.docx 70.67 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky