DBID: 8088
Systémové číslo: P21V00000779
Jedná se o část veřejné zakázky:
Společný nákup kancelářských potřeb
Datum zahájení:
10.11.2021
Nabídku podat do:
26.11.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Společný nákup kancelářských potřeb 2022-2023 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Část A veřejné zakázky je vyhrazenou veřejnou zakázkou ve smyslu § 38 zákona. Části A veřejné zakázky se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
900 000 Kč bez DPH
Předmětem hodnocení je celková cena plnění v Kč s DPH.
Místo plnění
Královéhradecký kraj
Zadavatel
Úřední název: Centrum investic, rozvoje a inovací
IČO: 71218840
Poštovní adresa: Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové
Id profilu zadavatele ve VVZ: 241124
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)