Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Společný nákup kancelářských potřeb 2022-2023 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Část A veřejné zakázky je vyhrazenou veřejnou zakázkou ve smyslu § 38 zákona. Části A veřejné zakázky se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Místo plnění: Královéhradecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: vz@cirihk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 26.11.2021 10:00
Datum zahájení: 10.11.2021 11:59
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: