Veřejná zakázka: Změna vstupu s lékárnou do areálu nemocnice Jičín – interiérové vybavení

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 7255
Systémové číslo: P20V00000855
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 01.12.2020
Nabídku podat do: 21.12.2020 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Změna vstupu s lékárnou do areálu nemocnice Jičín – interiérové vybavení
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je kompletní dodávka interiérového vybavení pro nový objekt v Oblastní nemocnici Jičín a.s., který je tvořen částí vrátnice a lékárny. Součástí plnění je i doprava zboží, jeho montáž a instalace na místo určení dle pokynů kupujícího.
Jedná se o:
1) kompletní dodávku nábytku tj. šatní skříně, administrativní skříně, administrativní stoly, kontejnery šuplíkové, expediční táry, velkokapacitní lékárenský zásobník, výstavní skříně s lékárenskými šuplíky, výstavní skříně se skleněnými dvířky, výstavní skříně se skleněnými dvířky do oblouku, panel s kapsami pro letáky, skříně skladové, laboratorní mycí stoly, laboratorní mycí stoly s mediovým mostem, laboratorní skříně, stolek kulatý, přídavné stolky, závěsné skříňky, věšákové stěny, botník, taburetky, lavice pro pacienty,
2) kompletní dodávku sedacího vybavení (nábytku), pro každý druh vybavení se bude jednat o jeden model, může být i v jiném barevném provedení, v případě, že sedací nábytek bude mít potah v koženkovém provedení, musí mít tento koženkový potah atest (certifikaci) pro zdravotnictví, být odolný vůči chemickým prostředkům, krvi apod.
3) dodávku trezorů na léčiva, skříň na hořlaviny s řízeným odvětráváním.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 800 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jičín

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení/rozhodnutí o vyloučení účastníka
Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF oznámení rozhodnutí EP.pdf 683.59 KiB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Příloha: Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek Dokument PDF zpráva o posouzení a hodnocení lékárna.pdf 4.78 MiB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele EP.pdf 724.37 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument PDF 01703 KS Prosto_redigováno.pdf 2.80 MiB
Dodatek č. 1 Dodatek č. 1 ke Kupní smlouvě Dokument PDF 02348_Dod_č._1_ke_KS_redigován o.pdf 1.55 MiB
Dodatek č. 2 ke Kupní smlouvě Dokument PDF Dodate k č. 2 ke kupní smlouvě-2 (003)_redigováno.pdf 2.12 MiB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky