Veřejná zakázka: Centrální nákup kancelářských potřeb 2020-2021 Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 6274
Systémové číslo: P19V00000773
Jedná se o část veřejné zakázky: Centrální nákup kancelářských potřeb 2020-2021
Datum zahájení: 06.11.2019
Nabídku podat do: 18.11.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Centrální nákup kancelářských potřeb 2020-2021 Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Část A veřejné zakázky je vyhrazenou veřejnou zakázkou ve smyslu § 38 zákona. Části A veřejné zakázky se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 500 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Centrum investic, rozvoje a inovací
  • IČO: 71218840
  • Poštovní adresa:
    Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 241124

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy