Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění a realizace individuálního jazykového vzdělávání pro
zaměstnance Královéhradeckého kraje (dále jen „zaměstnanci“) a členy Zastupitelstva
Královéhradeckého kraje (dále jen „zastupitelé“) s cílem rozšíření jejich jazykových znalostí.
Parametry veřejné zakázky
Výuka cizích jazyků je požadována v tomto rozsahu:
a) Výuka anglického jazyka v úrovních A2 – C1 (22 osob, celkem max. 1940 vyučovacích
hodin)
b) Výuka německého jazyka v úrovních A2 – B2 (2 osoby, celkem max. 180 vyučovacích
hodin)
c) Výuka ruského jazyka v úrovni A2 (1 osoba, celkem max. 90 vyučovacích hodin)
d) Výuka španělského jazyka v úrovni A2 (1 osoba, celkem max. 90 vyučovacích hodin)
Rozsah výuky je stanoven jako maximální, v celkové výši 2300 vyučovacích hodin, přičemž
zadavatel garantuje odebrání minimálně 60 % z uvedeného celkového rozsahu.
Výuka bude probíhat ve dnech pondělí až pátek v období od 03. 09. 2018 do 30. 08. 2019 v rozsahu
2 vyučovací hodiny, tj. 90 minut jednou týdně/osoba, v prostorách Krajského úřadu
Královéhradeckého kraje (dále jen „KÚ KHK“). Jednou vyučovací hodinou se rozumí 45 minut.
Výuka je koncipována jako individuální a variabilní dle časových potřeb zaměstnanců a
zastupitelů. Není stanoven pevný termín výuky, výuka probíhá dle individuální domluvy
zaměstnance/zastupitele s lektorem. U zastupitelů je možné po dohodě s lektorem rozdělit výuku
na kratší časové úseky dle časových potřeb zastupitelů. Na základě dohody mezi lektorem a
zaměstnancem/zastupitelem je možné výuku zrušit 24 hodin před stanoveným termínem výuky,
příp. se domluvit na náhradním termínu výuky.
V rámci výuky bude přihlédnuto k individuálním potřebám zaměstnance/zastupitele
(gramatická část, konverzační část, zaměření slovní zásoby apod.)
Služba musí být poskytována kvalifikovanými lektory – rodilí mluvčí nebo lektoři splňující
předpoklady dle článku 9.4. této Výzvy. V případě nespokojenosti zaměstnance/zastupitele
s výukou je možnost výměny lektora.
Výukový materiál pro lektora v ceně, doprava lektora do sídla zadavatele v ceně. Tvorba dalších
studijních materiálů a studijních podkladů pro zaměstnance/zastupitele v ceně.
Dodavatel provede písemné hodnocení zaměstnanců/zastupitelů na konci výukového období
v případě jejich požadavku nebo požadavku zadavatele.
Prezenční listiny budou vedeny na každého zaměstnance/zastupitele a budou přílohou faktury
vždy za daný kalendářní měsíc. Faktura bude vystavena do 10 kalendářních dnů po ukončení
každého měsíce.
Dodavatel může část plnění zajistit prostřednictvím poddodavatele/ů.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Případně na podatelně zadavatele (v podrobnostech dle výzvy k podání nabídek)