Veřejná zakázka: Domov seniorů Borohrádek, přístavba a stavební úpravy budovy – služby TDS a koordinátora BOZP

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 11467
Systémové číslo: P25V00000017
Datum zahájení: 13.01.2025
Nabídku podat do: 27.01.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Domov seniorů Borohrádek, přístavba a stavební úpravy budovy – služby TDS a koordinátora BOZP
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je zajištění výkonu činností TDS a koordinátora BOZP nad prováděním stavby s názvem „Domov seniorů Borohrádek, přístavba a stavební úpravy budovy“ podle projektové dokumentace pro provádění stavby vypracované společností PROXION s.r.o., IČO: 252 64 451, se sídlem Hurdálkova 156, 547 01 Náchod, zodpovědný projektant Ing. René Hubka (dále též jen „projektová dokumentace“, „PD“ nebo „DPS“), která je přílohou č. 3 této Výzvy.

Stavba se člení na následující stavební objekty:
SO-01 Budova Zámečku (stavební úpravy)
SO-02 Spojovací chodba (přístavba a stavební úpravy)
SO-03 Hlavní budova (stavební úpravy)
SO-04 Venkovní úpravy (úprava venkovních ploch)
Přístavby a stavební úpravy spojovací chodby a budovy Zámečku a stavební úpravy Hlavní budovy budou změnami dokončených staveb. Účel užívání celého areálu se stavbou nezmění. I na dále půjde o poskytování služeb, ubytování a zázemí seniorům.

Výkon činnosti TDS a BOZP bude probíhat v rozsahu minimálně 3 dny v týdnu (vč. sobot, nedělí a svátků), přičemž je povinen být přítomen na stavbě vždy minimálně 2 hodiny denně, a to v takové personální kapacitě, aby byla zajištěna plynulost výstavby a příkazce byl schopen plnit své povinnosti.
Příkazník bude provádět svoji činnost po celou dobu provádění stavebních prací, a to v takové personální kapacitě, aby byla zajištěna plynulost výstavby a příkazce byl schopen plnit své povinnosti vyplývající ze smlouvy.

Kontrolní dny se budou konat minimálně 1 x za 7 kalendářních dnů. Dodavatel bude povinen vyhotovit zápis na místě a v čase kontrolního dne tak, aby ho na místě mohly podepsat všechny přítomné osoby. Kontrolní dny se budou konat také vždy na vyžádání zadavatele.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 920 000 Kč bez DPH
    Jedná se o předpokládanou hodnotu veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku (opce). Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez vyhrazené změny závazku činí 1 600 000 Kč bez DPH.

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245/2
    50003 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky