Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je zajištění výkonu činností TDS a koordinátora BOZP nad prováděním stavby včetně dodávky zdravotnické technologie pevně spojené se stavbou s názvem „Realizace urgentního a centrálního příjmu Oblastní nemocnice Náchod “, podle projektové dokumentace pro provádění stavby vypracované společností PROXION s.r.o., IČO: 252 64 451, se sídlem Hurdálkova 156, 547 01 Náchod, zodpovědný projektant Ing. René Hubka (dále též jen „projektová dokumentace“, „PD“ nebo „DPS“), která je přílohou č. 3 – Projektová dokumentace stavby, této výzvy. Součástí této přílohy jsou soupisy stavebních prací, dodávek a služeb, které doplňují rozsah stavby.
Předmětem DPS jsou stavební úpravy prvního nadzemního podlaží pavilonu A a B, stavební úpravy druhého nadzemní podlaží pavilonu A, přístavba centrálního a urgentního vstupu pavilonu B a přístavba krytého příjezdu sanitek k pavilonu A za účelem zřízení urgentního provozu a centrálního příjmu. Součástí stavebních prací je vybudování předprostoru hlavního vstupu nemocnice, který bude navazovat na stávající parkoviště. V rámci předprostoru nemocnice budou provedeny nové přístupové komunikace, chodníky, odpočinkové zpevněné plochy, přístupová schodiště, opěrné stěny u energocentra, sloupové zastřešení centrálního vstupu, přeložky vodovodu, kanalizace, plynovodu, telekomunikačního vedení, úpravy a rozšíření veřejného osvětlení, rozvodů NN, parkovacího systému a dešťové kanalizace s doplněním retenční a akumulační nádrží.
Součástí předmětu plnění je dodávka montáž zdravotnického vybavení pevně spojené se stavbou. Předmětné vybavení je obsaženo v soupise stavebních prací s ozn. D.1.4.11 Soupis ZT - pevně spojené se stavbou. Rozsah a předmět je obsažen v příloze č. 3 této výzvy.
Výkon činnosti TDS a BOZP bude probíhat v rozsahu minimálně 6 hodin každý den, po celou dobu provádění stavebních prací (včetně sobot, nedělí a svátků), a to v takové personální kapacitě, aby byla zajištěna plynulost výstavby a příkazce byl schopen plnit své povinnosti.
Kontrolní dny se budou konat minimálně 1 x za 7 kalendářních dnů. Dodavatel bude povinen vyhotovit zápis na místě a v čase kontrolního dne tak, aby ho na místě mohly podepsat všechny přítomné osoby. Kontrolní dny se budou konat také vždy na vyžádání zadavatele.
Podrobnější obsah a rozsah předmětu činností je blíže specifikován v návrhu příkazní smlouvy
– příloha č. 2.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)