Veřejná zakázka: Centrální nákup kancelářských potřeb 2019 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 5406
Systémové číslo: P18V00000809
Evidenční číslo zadavatele: CIRI/2018/734
Datum zahájení: 05.11.2018
Nabídku podat do: 20.11.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Centrální nákup kancelářských potřeb 2019 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Část A veřejné zakázky je vyhrazenou veřejnou zakázkou ve smyslu § 38 zákona. Části A veřejné zakázky se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 300 000 Kč bez DPH
    Pro účely hodnocení je rozhodná cena včetně DPH.

Zadavatel

  • Úřední název: Centrum investic, rozvoje a inovací
  • IČO: 71218840
  • Poštovní adresa:
    Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 241124

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8
Různé kancelářské zařízení a potřeby 30190000-7
Kancelářské potřeby 30192000-1

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
15.11.2018 10:13 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jan Baše Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávací dokumentace č. 1    

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele včetně rozhodnutí zadavatele Dokument PDF 2018_12_11_ciri_kp_A_oznameni_ o_vyberu_ucastnika.pdf 439.43 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová smlouva ze dne 4.1.2019 Rámcová smlouva ze dne 4.1.2019 Dokument PDF 2019_01_04_ramcova_dohoda_vcet ne_priloh.pdf 3.52 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
INO s.r.o. 27263517 Česká republika Ne
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 04.01.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Česká republika 192 482,00 232 903,22

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2019
Žádný záznam.