Veřejná zakázka: Centrální nákup kancelářských potřeb 2019 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 5406
Systémové číslo: P18V00000809
Evidenční číslo zadavatele: CIRI/2018/734
Datum zahájení: 05.11.2018
Nabídku podat do: 20.11.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Centrální nákup kancelářských potřeb 2019 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Část A veřejné zakázky je vyhrazenou veřejnou zakázkou ve smyslu § 38 zákona. Části A veřejné zakázky se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 300 000 Kč bez DPH
    Pro účely hodnocení je rozhodná cena včetně DPH.

Zadavatel

  • Úřední název: Centrum investic, rozvoje a inovací
  • IČO: 71218840
  • Poštovní adresa:
    Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 241124

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8
Různé kancelářské zařízení a potřeby 30190000-7
Kancelářské potřeby 30192000-1

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_vyzva_k_podani_na bidek.pdf 687.42 KB
Příloha č. 1 Okruh zadavatelů - společný pro obě části (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p01_okruh_zadavat elu.pdf 128.57 KB
Příloha č. 2 Specifikace – část A (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p02_specifikace_c ast_A.pdf 229.75 KB
Příloha č. 2 Specifikace – část A (XLSX) Dokument MS Excel ciri_kp_2019_p02_specifikace_c ast_A.xlsx 63.52 KB
Příloha č. 4 Návrh rámcové dohody – část A (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p04_navrh_ramcove _dohody_cast_A.pdf 296.08 KB
Příloha č. 4 Návrh rámcové dohody – část A (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p04_navrh_ramcove _dohody_cast_A.docx 44.01 KB
Příloha č. 6 Krycí list nabídky – část A (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p06_kryci_list_ca st_A.pdf 276.98 KB
Příloha č. 6 Krycí list nabídky – část A (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p06_kryci_list_ca st_A.docx 28.98 KB
Příloha č. 8 Čestné prohlášení – kvalifikace - společné pro obě části (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p08_cestne_prohla seni.pdf 300.08 KB
Příloha č. 8 Čestné prohlášení – kvalifikace - společné pro obě části (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p08_cestne_prohla seni.docx 29.13 KB
Příloha č. 9 Seznam poddodavatelů - společné pro obě části (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p09_seznam_poddod avatelu.pdf 276.32 KB
Příloha č. 9 Seznam poddodavatelů - společné pro obě části (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p09_seznam_poddod avatelu.docx 27.69 KB
Návod podání nabídky Návod na podání elektronické nabídky v systému E-ZAK Dokument PDF navod_EZAK.pdf 1.49 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
05.11.2018 16:29 výzva Pavel Bureš Výzva k podání nabídek    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky