Veřejná zakázka: Centrální nákup kancelářských potřeb 2019 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8
Různé kancelářské zařízení a potřeby 30190000-7
Kancelářské potřeby 30192000-1

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_vyzva_k_podani_na bidek.pdf 687.42 KB
Příloha č. 1 Okruh zadavatelů - společný pro obě části (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p01_okruh_zadavat elu.pdf 128.57 KB
Příloha č. 2 Specifikace – část A (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p02_specifikace_c ast_A.pdf 229.75 KB
Příloha č. 2 Specifikace – část A (XLSX) Dokument MS Excel ciri_kp_2019_p02_specifikace_c ast_A.xlsx 63.52 KB
Příloha č. 4 Návrh rámcové dohody – část A (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p04_navrh_ramcove _dohody_cast_A.pdf 296.08 KB
Příloha č. 4 Návrh rámcové dohody – část A (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p04_navrh_ramcove _dohody_cast_A.docx 44.01 KB
Příloha č. 6 Krycí list nabídky – část A (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p06_kryci_list_ca st_A.pdf 276.98 KB
Příloha č. 6 Krycí list nabídky – část A (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p06_kryci_list_ca st_A.docx 28.98 KB
Příloha č. 8 Čestné prohlášení – kvalifikace - společné pro obě části (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p08_cestne_prohla seni.pdf 300.08 KB
Příloha č. 8 Čestné prohlášení – kvalifikace - společné pro obě části (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p08_cestne_prohla seni.docx 29.13 KB
Příloha č. 9 Seznam poddodavatelů - společné pro obě části (PDF) Dokument PDF ciri_kp_2019_p09_seznam_poddod avatelu.pdf 276.32 KB
Příloha č. 9 Seznam poddodavatelů - společné pro obě části (DOCX) Dokument MS Word ciri_kp_2019_p09_seznam_poddod avatelu.docx 27.69 KB
Návod podání nabídky Návod na podání elektronické nabídky v systému E-ZAK Dokument PDF navod_EZAK.pdf 1.49 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
05.11.2018 16:29 výzva Pavel Bureš Výzva k podání nabídek    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
15.11.2018 10:13 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jan Baše Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávací dokumentace č. 1    

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele včetně rozhodnutí zadavatele Dokument PDF 2018_12_11_ciri_kp_A_oznameni_ o_vyberu_ucastnika.pdf 439.43 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová smlouva ze dne 4.1.2019 Rámcová smlouva ze dne 4.1.2019 Dokument PDF 2019_01_04_ramcova_dohoda_vcet ne_priloh.pdf 3.52 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
INO s.r.o. 27263517 Česká republika Ne
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 04.01.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Česká republika 192 482,00 232 903,22

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2019
Žádný záznam.