obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Sanace - PD - akce č. SM/22/312
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Sanace - PD - akce č. SM/22/312
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace na základě zpracované studie. Projektová dokumentace bude zpracovaná jako prováděcí dokumentace dle vyhl. č. 499/2006 Sb., a bude obsahovat soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr v souladu s požadavky vyhl. 169/2016 Sb. v účinném znění. Projektová dokumentace bude použita pro vydání stavebního povolení, případně jiného opatření stavebního úřadu nezbytného k realizaci stavby dle předané PD, a zároveň pro výběr zhotovitele stavebních prací. Součástí projektové dokumentace bude zajištění veškeré dokumentace potřebné k vydání stavebního povolení, případně jiného opatření stavebního úřadu nezbytného k realizaci stavby dle předané PD, včetně kladných stanovisek dotčených orgánů.
Předmětem plnění bude i kompletní zajištění inženýrských činností včetně projednání navrženého řešení s dotčenými orgány státní správy a další činnosti uvedené v čl. 5 smlouvy o dílo.
Zadavatel bude v průběhu realizace preferovat řešení, které bude energeticky úsporné a environmentálně šetrné.
Předmětem veřejné zakázky je dále také poskytnutí součinnosti zadavateli při přípravě a realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na stavební práce a výkonu činnosti technického dozoru stavebníka a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v rámci příslušné stavby.
Předmětem veřejné zakázky je dále zajištění autorského dozoru během realizace stavby.
----------------------------------------------------------------
PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ se uskuteční dne 30.3.2023 od 10:00 se srazem účastníků před budovou DD, Palackého 142, Jaroměř.
Kontaktní osoba pro prohlídku: Mgr. Kánská, ředitelka, tel. 603114637, email reditelka@zsspecaddjaromer.cz.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
vz@cirihk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
14.04.2023 14:00
Datum zahájení:
27.03.2023 12:46
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software