obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„ZD/22/427 – Stavební úpravy pro chirurgické ambulance - ON Trutnov“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„ZD/22/427 – Stavební úpravy pro chirurgické ambulance - ON Trutnov“
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je provedení prací dle projektové dokumentace zpracované Vladimírem Kejklíčkem v 06/2021.
Dotčené prostory se nacházejí v pavilonu A1.
Jedná se o stávající podsklepenou zděnou stavbu. Stavebními úpravami v místnosti bývalého rentgenového vyšetřování – snímkování dojde k rozdělení dispozice příčkou na dvě místnosti šaten se samostatnými vchody. Stavební úpravy v místnosti RTG nebudou mít vliv na architektonické řešení, na kompozici tvarového řešení či materiálové a barevné řešení budovy. Rozdělení místnosti bude provedeno suchou metodou montovanou jednoplášťovou příčkou sádrokartonové konstrukce tl. 125 mm.
Veškeré stavební úpravy pro chirurgickou ambulanci i stavební úpravy místnosti lékařů jsou obsaženy v projektové dokumentaci.
Předmět veřejné zakázky je dále podrobně specifikován zejména přílohou č. 2 – Návrh smlouvy o dílo a přílohou č. 1 – projektová dokumentace vč. výkazu výměr.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
JUDr. Ivona Marčišin
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
13.07.2022 10:00
Datum zahájení:
22.06.2022 08:50
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software