obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Zlepšení infrastruktury pro vzdělávání VOŠZ a SZŠ Hradec Králové – rekonstrukce počítačové sítě a modernizace odborných učeben zubních techniků – stavební práce“
»
Prodloužení lhůty na základě DI č. 1 do 29. 1. 2018 do 10:00 hod.
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Prodloužení lhůty na základě DI č. 1 do 29. 1. 2018 do 10:00 hod.
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Zlepšení infrastruktury pro vzdělávání VOŠZ a SZŠ Hradec Králové – rekonstrukce počítačové sítě a modernizace odborných učeben zubních techniků – stavební práce“
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou:
a) stavební úpravy v 3.NP hlavní budovy školy, kde dojde k přepříčkování m.č. 3.02. Vznikne tak nová odborná učebna zubních techniků m.č. 3.02b s odpovídajícím vybavením včetně nových instalací a rozvodů (ZTI, elektro, UT, VZT…..). Kapacita učebny bude 10 míst, z toho jedno prostorově dimenzované pro osobu se sníženou pohyblivostí resp. pro osobu užívající invalidního vozíku.
Tato část předmětu veřejné zakázky je podrobně specifikována dokumentací pro provádění stavby, která je přílohou č. 2 – projektová dokumentace se soupisem prací včetně výkazu výměr.
Dokumentace pro provádění stavby byla zpracována společností SVIŽN s.r.o., Milady Horákové 298/123, Hradčany, 160 00 Praha 6.
b) vegetační úpravy spočívající zejména v:
• odstranění dlažby v prostoru stávajícího dvora a skladby do hloubky 0,5 m dle koordinačního situačního výkresu (příloha č. 6),
• ohraničení takto vzniklé plochy obrubníkem šířky 100 mm a doplnění vhodné zeminy,
• provedení výsadby okrasné zeleně (dle přílohy č. 1 a č. 6), umístění tkané fólie ve dvou vrstvách a zásyp praným říčním kamenivem frakce 16-22,
• dodání a ukotvení 2 ks laviček (dle příloh č. 1 a č. 6).
Tato část předmětu je v podrobnostech specifikována přílohou č. 6 – C.2 koordinační situační plán; přílohou č. 7 – soupis prací, dodávek a služeb s výkazem výměr; přílohou č. 8 – D.1.1. – technická zpráva
Projektová dokumentace, v jejímž rámci byly zpracován návrh předmětných vegetačních úprav, byla vypracována společností ARCHITEP HK s.r.o., Habrmanova 323,
500 02 Hradec Králové.
Klasifikace předmětu veřejné zakázky dle kódu CPV
45000000-7 Stavební práce
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Pivovarské náměstí 1245
500 03 Hradec Králové
Kontakt:
Mgr. Jakub Kománek
jkomanek@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
29.01.2018 10:00
Datum zahájení:
18.12.2017 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software