Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7503011006961


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje
Identifiakční číslo:
48145122
Poštovní adresa:
Hradecká 1690
Obec:
Hradec Králové 12
PSČ:
500 12
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 495755202
K rukám:
Ing. Vlastimil Nakládal
       
E-mail:
nakladalvl@zzskhk.cz
Fax:
+420 495267111
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.zzskhk.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_143.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.cenakhk.cz/vz00002155
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
"ZZS KHK - Nákup služeb e-Health"
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Hradecká 1690, 500 12 Hradec Králové + zapoj. zdrav. zařízení v KHK (seznam - viz ZD).
Kód NUTS CZ052 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní dodávka a implementace technologií a služeb eHealth (HW, SW a souvisejícího vybavení) na straně Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, Královéhradeckého kraje a zapojených zdravotnických zařízení. Součástí předmětu plnění je též poskytnutí servisních služeb po dobu 5 let od dodání požadovaných technologií.
Dodávka požadovaných technologií a služeb zahrnuje:
• Dodávku Krajského komunikačního centra,
• Dodávku komunikačních uzlů krajského komunikačního systému,
• Archivy zdravotnické dokumentace pro výjezdové zprávy zdravotnické záchranné služby, ZZS KHK, Fakultní nemocnice Hradec Králové a Zdravotnického holdingu,
• HW a infrastruktura
• Zaručené elektronické certifikáty pracovníků ZZS KHK, časová razítka,
• Zpracování projektové dokumentace (prováděcí dokumentace, dokumentace skutečného provedení, systémové a provozní dokumentace),
• Dodávku, instalace, zprovoznění, ověření funkčnosti systému,
• Seznámení s funkcionalitami, obsluhou dodávaného zařízení a jeho budoucím provozem,
• Servisní služby.
Základní funkční požadavky:
• Vyhledání životního údajů pacienta,
• Zprávy o výjezdu zdravotnické záchranné služby při předání pacienta následnému poskytovateli zdravotní péče,
• Náhled na propouštěcí a ambulantní zprávy při výjezdu zdravotnické záchranné služby,
• Poskytování informací o volných lůžkových kapacitách ve zdravotnických zařízeních.
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.“, registrační číslo projektu: CZ.1.06/3.4.00/23.09544, který je spolufinancovaný z 23. výzvy Integrovaného operačního programu, prioritní osy 3 – Zvýšení kvality a dostupnosti veřejných služeb, oblasti podpory (intervence) 3.4 – Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik.
Výše uvedené dodávky a související služby budou provedeny v rozsahu a kvalitě stanovené zadávacími podmínkami veřejné zakázky (více viz příloha č. 1 „Technická specifikace pro věcnou část ZD“).
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48800000-6
 
Další předměty
72263000-6
72261000-2
72267100-0
30230000-0
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
25 409 690
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 025-041304
ze dne
05/02/2015 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 086-154977
ze dne
05/05/2015 (dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
"ZZS KHK - Nákup služeb e-Health"
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
13/08/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
ICZ a.s.
Poštovní adresa:
Na Hřebenech II 1718/10
Obec:
Praha 4
PSČ:
140 00
Stát:
CZ
E-mail:
marketing@i.cz
Tel.:
+420 222271111
Internetová adresa (URL):
http://www.icz.cz
Fax:
+420 222271112
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
28 685 950
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
25 409 690
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
25
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
Části veřejné zakázky plněné subdodavatelem:
Dodávka a bezpečnost komunikační infrastruktury
Úprava dodaného systému „Mobilního zadávání dat“:
- vyhledávání životních údajů pacienta a náhledy na propouštěcí a ambulantní zprávy při výjezdu ZZS
- předávání výjezdových zpráv ZZS včetně správy kvalifikovaných certifikátů
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.“, registrační číslo projektu: CZ.1.06/3.4.00/23.09544, který je spolufinancovaný z 23. výzvy Integrovaného operačního programu, prioritní osy 3 – Zvýšení kvality a dostupnosti veřejných služeb, oblasti podpory (intervence) 3.4 – Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik.
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
19/08/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh