Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011006961


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje
Identifikační číslo:
48145122
Poštovní adresa:
Hradecká 1690
Obec:
Hradec Králové 12
PSČ:
500 12
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 495755202
K rukám:
Ing. Vlastimil Nakládal
       
E-mail:
nakladalvl@zzskhk.cz
Fax:
+420 495267111
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.zzskhk.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_143.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.cenakhk.cz/vz00002155
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
"ZZS KHK - Nákup služeb e-Health"
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Hradecká 1690, 500 12 Hradec Králové + zapoj. zdrav. zařízení v KHK (seznam - viz ZD).
Kód NUTS CZ052 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní dodávka a implementace technologií a služeb eHealth (HW, SW a souvisejícího vybavení) na straně Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o., Královéhradeckého kraje a zapojených zdravotnických zařízení. Součástí předmětu plnění je též poskytnutí servisních služeb po dobu 5 let od dodání požadovaných technologií.
Dodávka požadovaných technologií a služeb zahrnuje:
• Dodávku Krajského komunikačního centra,
• Dodávku komunikačních uzlů krajského komunikačního systému,
• Archivy zdravotnické dokumentace pro výjezdové zprávy zdravotnické záchranné služby, ZZS KHK, Fakultní nemocnice Hradec Králové a Zdravotnického holdingu,
• HW a infrastruktura
• Zaručené elektronické certifikáty pracovníků ZZS KHK, časová razítka,
• Zpracování projektové dokumentace (prováděcí dokumentace, dokumentace skutečného provedení, systémové a provozní dokumentace),
• Dodávku, instalace, zprovoznění, ověření funkčnosti systému,
• Seznámení s funkcionalitami, obsluhou dodávaného zařízení a jeho budoucím provozem,
• Servisní služby.
Základní funkční požadavky:
• Vyhledání životního údajů pacienta,
• Zprávy o výjezdu zdravotnické záchranné služby při předání pacienta následnému poskytovateli zdravotní péče,
• Náhled na propouštěcí a ambulantní zprávy při výjezdu zdravotnické záchranné služby,
• Poskytování informací o volných lůžkových kapacitách ve zdravotnických zařízeních.
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.“, registrační číslo projektu: CZ.1.06/3.4.00/23.09544, který je spolufinancovaný z 23. výzvy Integrovaného operačního programu, prioritní osy 3 – Zvýšení kvality a dostupnosti veřejných služeb, oblasti podpory (intervence) 3.4 – Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik.
Výše uvedené dodávky a související služby budou provedeny v rozsahu a kvalitě stanovené zadávacími podmínkami veřejné zakázky (více viz příloha č. 1 „Technická specifikace pro věcnou část ZD“).
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48800000-6
 
Další předměty
72263000-6
72261000-2
72267100-0
30230000-0
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 28 685 950,- Kč bez DPH
v tom:
Komplexní dodávky technologií a služeb eHealth: 19 123 966,- Kč bez DPH
Servisní služby: 9 561 984,- Kč bez DPH
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
28 685 950
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  1975  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nepožaduje jistotu. Zadavatel neposkytne zálohu.
Zadavatel požaduje záruční dobu v rozsahu:
a) min. 60 měsíců na informační systém, aplikace a služby spojené s realizací předmětu plnění,
b) min. 24 měsíců na HW, systémové SW a technická zařízení,
c) min. 12 měsíců na spotřební materiál, případně drobné vybavení podléhající rychlému opotřebení.
Záruční podmínky jsou dále obsaženy v zadávací dokumentaci.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Předmět veřejné zakázky bude financován z veřejných zdrojů z rozpočtu zřizovatele Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o. a dále z prostředků EU prostřednictvím Integrovaného operačního programu.
Platební podmínky: splatnost daňových dokladů - 30 dnů od jejich doručení zadavateli. Platební podmínky jsou dále obsaženy v zadávací dokumentaci.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje splnění zákl. kval. předpokladů (§ 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění - dále jen "ZVZ") v souladu s § 53 odst. 3 ZVZ, tzn. předložením: a) výpisu z evidence rejstříku trestů (odst. 1 písm. a) a b)), b) potvrzení příslušného fin. úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení (odst. 1 písm. f)), c) potvrzení příslušného orgánu či instituce (odst. 1 písm. h)), d) čestného prohlášení (odst. 1 písm. c) až e), a g), i) až k) dle přílohy č. 3 ZD. Dodavatel prokazuje splnění prof. kval. předpokladů (§ 54 ZVZ) předložením: a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (§ 54 písm. a) ZVZ), b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (§ 54 písm. b) ZVZ). Veškeré doklady požadované k prokázání kvalifikace musí být v souladu s § 57 odst. 1 ZVZ předloženy v kopii. Doklady prokazující splnění zákl. kval. předpokladů (§ 53 ZVZ) a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Zadavatel bude v souladu s § 57 odst. 1 ZVZ po uchazeči, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje ekonomickou a finanční způsobilost splnit veřejnou zakázku dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ, tzn. předložením čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Kvalifikace dle § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ:
a) seznam+osvědčení pro alespoň 1 významnou zakázku na dodávku IT (dodávka HW, SW, aplikace a jejich implementace jako kompakt. celku vč. následných servis. služeb), realiz. v posledních 3 letech s uvedením jejího rozsahu a doby plnění v min. fin. hodnotě 20 mil. Kč bez DPH. b) seznam+osvědčení pro alespoň 1 významnou zakázku na dodávku IT - dodávka HW, SW, aplikace a jejich implementace jako kompakt. celku vč. následných servisních služeb pro výměnu zdravot. dok. (ve smyslu vyhledávání živ. údajů pacienta, náhled na propouštěcí a ambulant. zprávy a předání výjezdové zprávy zzs) mezi zzs a min. 3 zdrav. zařízeními akutní lůžkové péče v ČR, který je provozován a využíván pro práci svými uživateli v nepřetržitém provozu (365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně) - platí též pro poskytování servis. služ., realizované dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejího rozsahu a doby plnění, a to v min. fin. výši 2 mil. Kč bez DPH. Zadavatel stanovuje, že pro splnění kval. dle výše uvedeného písm. b) bude akceptovat i předložení více zakázek, jejichž předložením dojde k naplnění výše uvedených požadavků zadavatele souhrnně (tzn., jednotlivé uchazečem předložené reference budou výše uvedené obsahové požadavky naplňovat pouze částečně, v souhrnu však dojde k naplnění všech výše uvedených požadavků zadavatele). c) seznam+osvědčení pro alespoň 1 významnou zakázku na dodávku komunikační technologie SIEM realizované dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejího rozsahu a doby plnění. Pokud uchazeč disponuje ref. zakázkou, která splňuje všechny požadavky dle výše uvedených písm. a) – c), je možné k prokázání kval. předložit pouze tuto jednu zakázku. Výše uvedené doklady budou v nabídce předloženy v kopii. Originály nebo ověřené kopie dokladů budou požadovány před uzavřením smlouvy. Více viz ZD.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Kvalifikace dle § 56 odst. 1 písm. b) ZVZ: 1/seznam členů realizačního týmu s uvedením jejich funkce a popisu činnosti v rámci týmu. Požadováno ustavení min. 4 členného real. týmu v následujícím složení: a)vedoucí řeš. týmu,
b) projektový manažer, c) architekt IS, d) specialista komunikačních tech. Požadavky na vzdělání, praxi atp. viz VI.3 Další informace. 2/ u každého člena realizačního týmu doloží uchazeč: a)doklad o nejvyšším dokončeném vzdělání, b)životopis s uvedením ref. projektů, c)certifikaci výrobce k prokázání zkušeností s kom. tech. SIEM (pouze u spec. kom. tech). Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si od uchazeče k ref. proj. osvědčení od objednatelů. Výše uvedené doklady budou v nabídce předloženy v kopii. Originály nebo ověřené kopie dokladů budou požadovány před uzavřením smlouvy. Více viz ZD.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 025-041304 ze dne 05/02/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 17/06/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 17/06/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 17/06/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:01 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
DABONA s.r.o., Sokolovská 682, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek mají právo se účastnit uchazeči, jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek. Zadavatel může po přítomných uchazečích požadovat, aby svou účast při otevírání obálek stvrdili podpisem v listině přítomných uchazečů.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu: "Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.", registrační číslo: CZ.1.06/3.4.00/23.09544, který je spolufinancovaný z výzvy č. 23 Integrovaného operačního programu, prioritní osy 3 - Zvýšení kvality a dostupnosti veřejných služeb, oblasti podpory (intervence) 3.4 - Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
kvalifikace dle § 56 odst. 1 písm. b) ZVZ:
a) vedoucí řeš. týmu (VŠ/SŠ, praxe v oblasti dodávek IS/IT min. 5 let, min. 2 ref. projekty z oblasti dodávek IS/IT v min. výši 5 mil. Kč bez DPH za každý projekt),
b) projektový manažer (VŠ/SŠ, praxe v oboru IT min. 5 let, min. 2 ref. projekty z oblasti IT - 1 za min. 15 mil. Kč, druhý za min. 5 mil. Kč bez DPH),
c) architekt IS (VŠ/SŠ, praxe v oblasti návrhu a implementace IS min. 5 let, min. 2 ref. projekty v oblasti IT v min. výši 5 mil. Kč bez DPH za každý projekt, prokázání zkuš. s návrhem implementace IS ne starší 5 let),
d) specialista komunikačních tech. (VŠ/SŠ, praxe v oblasti dodávky kom. tech. min. 3 roky, min. 1 ref. projektu v oblasti dodávky komunik. tech. + prokázání zkušenosti s kom. tech. SIEM).
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
29/04/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
DABONA s.r.o.
Identifikační číslo:
64826996
Poštovní adresa:
Sokolovská 682
Obec:
Rychnov nad Kněžnou
PSČ:
516 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 494531538
K rukám:
Lenka Dvořáková
E-mail:
verejnezakazky@dabona.eu
Fax:
+420 494322044
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
DABONA s.r.o.
Identifikační číslo:
64826996
Poštovní adresa:
Sokolovská 682
Obec:
Rychnov nad Kněžnou
PSČ:
516 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 494531538
K rukám:
Lenka Dvořáková
       
E-mail:
verejnezakazky@dabona.eu
Fax:
+420 494322044
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
DABONA s.r.o.
Identifikační číslo:
64826996
Poštovní adresa:
Sokolovská 682
Obec:
Rychnov nad Kněžnou
PSČ:
516 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 494531538
K rukám:
Lenka Dvořáková
       
E-mail:
verejnezakazky@dabona.eu
Fax:
+420 494322044
Internetová adresa (URL):