DBID: 9610
Systémové číslo: P23V00000364 Evidenční číslo zadavatele: 450/2021/03 Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-015123
Datum zahájení:
14.04.2023
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Oblastní nemocnice Trutnov a.s. – pořízení majetku III
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(jako samostatná zadávací řízení)
Stručný popis předmětu: Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky, dělenou na dvacet dva částí, zadávanou dle zákona, v souladu s § 56 zákona v otevřeném řízení a v souladu s pravidly Integrovaného regionálního operačního programu, Obecná pravidla pro žadatele a příjemce, v aktuálně platném znění.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
převážně otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
21 978 055 Kč bez DPH
Skutečná celková předpokládaná hodnota předmětné veřejné zakázky činí 21978055,37 Kč bez DPH (viz zadávací dokumentace).
Místo plnění
dle jednotlivých částí
Zadavatel
Úřední název: Oblastní nemocnice Trutnov a.s.
IČO: 26000237
Poštovní adresa: Maxima Gorkého 77
541 01 Trutnov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 217379
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Zadavatel dále zohlednil zásadu, když požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost dodavatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
Dále v Prohlášení k OVZ (Příloha č. 7 ZD) zadavatel požaduje od dodavatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
V rámci Přílohy č. 7 ZD dodavatel prohlásí, že bude dodržovat pracovněprávní předpisy a mezinárodní úmluvu ILO.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu v odst. 5.4. písm. d) ZD, když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.
Dále zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 7 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
Jiné
Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil možnosti uplatnění aspektů inovací při zadávání a konstatuje, že poptává po technologické i uživatelské stránce zařízení, které odpovídá jeho potřebám a při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky nebylo možné jejich použití.