Veřejná zakázka: Dílčí část 1 - Konzultace v pobytových službách sociální péče (podpora paliativní péče)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 9411
Systémové číslo: P23V00000165
Jedná se o část veřejné zakázky: Konzultační podpora a externí poradenství pro poskytovatele sociálních služeb a dětské domovy
Datum zahájení: 09.08.2023
Nabídku podat do: 25.08.2023 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dílčí část 1 - Konzultace v pobytových službách sociální péče (podpora paliativní péče)
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění externích odborných konzultací/setkání (dále jen „setkání“) u 4 vybraných poskytovatelů pobytových sociálních služeb, poskytujících sociální službu pro cílovou skupinu seniorů (dále jen „organizace“), v rozsahu 5 až 10 setkání na jednu organizaci prostřednictvím mentorů (dále jen „mentor“), odborníků na problematiku paliativní péče, kteří mají zkušenosti se zaváděním paliativní péče v zařízeních sociálních služeb. Počet setkání se bude odvíjet od potřeb organizace. Přesný počet setkání u jedné organizace pak bude na dohodě mezi konkrétními organizacemi a k nim vybranými mentory.
Každé setkání bude zajištěno v rozsahu 4 hodiny kontaktu s organizací a 2 hodiny přípravy mentora včetně zpracování zápisu ze setkání. Obsah všech odborných setkání je zaměřen na nastavení procesu paliativní péče v organizaci.
Předpokládaná náplň práce mentorů:
- podpora při tvorbě „Akčního plánu změny“, stanovení reálných cílů pro změnu a jejich následného naplňování,
- podpora při nastavení procesu paliativní péče u organizace,
- podpora při tvorbě potřebných metodik,
- podpora členů týmu pracujícího na zavádění paliativní péče u organizace,
- podpora při tvorbě pracovního profilu koordinátora paliativní péče a jeho následného ukotvení v procesu paliativní péče u organizace,
- vypracování zápisu z každého setkání s popisem realizovaných činností a plánem práce na období mezi setkáními, zajištění podpisů všech účastníků setkání na prezenční listinu;
- vypracování závěrečné zprávy s hodnocením všech proběhlých setkání, průběhu zavádění procesu paliativy, úspěchů/neúspěchů a případných doporučení pro další práci u organizace
Bližší rozsah výše uvedených předpokládaných aktivit bude stanoven dohodou mezi organizacemi a mentory.
Zadavatel požaduje zajištění zakázky minimálně třemi osobami dodavatele, příp. poddodavateli – odborníky na problematiku paliativní péče (mentory). Vzhledem k pravděpodobnosti souběhu termínů setkání u organizací a požadavku na maximální individualizaci práce u jednotlivých organizací nepřipouští zadavatel realizaci zakázky pouze jednou či dvěma osobami.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 231 404 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky