DBID: 9048
Systémové číslo: P22V00000848 Evidenční číslo zadavatele: VZ06 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-044767
Jedná se o část veřejné zakázky:
Pořízení přístrojů pro ARO a JIP
Datum zahájení:
01.11.2022
Nabídku podat do:
05.12.2022 11:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Část 2: Přístroj pro určení stavu hydratace, rozložení tekutin a tělesného složení pacienta
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Dodávka a instalace 1 ks přístroje pro určení stavu hydratace, rozložení tekutin a tělesného složení pacienta.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
293 900 Kč bez DPH
Místo plnění
Náchod
Zadavatel
Úřední název: Oblastní nemocnice Náchod a.s.
IČO: 26000202
Poštovní adresa: Purkyňova 446
54701 Náchod
Id profilu zadavatele ve VVZ: 483601
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Dodavatel je povinen při plnění veřejné zakázky dodržovat pracovněprávní předpisy, a to zejm. předpisy upravující mzdu zaměstnanců, pracovní dobu, dobu odpočinku mezi směnami, bezpečnost práce, atp. Dodavatel je povinen zajistit splnění těchto požadavků rovněž u svých poddodavatelů. Zadavatel dospěl k závěru, že s ohledem na povahu předmětu veřejné zakázky, tj. dodávek medicínských zařízení, které musí splňovat nejvyšší dosažitelné standardy profesionální úrovně, není možné při vytváření zadávacích podmínek, hodnocení nabídek a výběru dodavatel zohlednit u předmětné veřejné zakázky sociální aspekty jako třeba uplatnění osob znevýhodněných na trhu práce, čerstvých absolventů bez zkušeností, osob s nedostatečnou kvalifikací atp. Zadavatel promítl aspekty požadavku na dosažení sociálně odpovědného zadávání do návrhu smlouvy (zejm. odst. 8.2. kupní smlouvy).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Aspekty environmentálně odpovědného zadávání promítl zadavatel do znění návrhu smlouvy, který tvoří Přílohu č. 3 zadávací dokumentace (viz zejm. odst. 8.3. kupní smlouvy).
Jiné
Aspekty užití inovací ve smyslu § 6 odst. 4 zákona zadavatel promítl do znění návrhu smlouvy, který tvoří Přílohu č. 3 zadávací dokumentace (viz. zejm. odst. 8.4. kupní smlouvy).