Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je vypracování dokumentace pro vydání společného povolení (DUSP) a projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS), soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr včetně jeho ocenění (dále také PD) a výkon autorského dozoru při realizaci stavby v předpokládaném rozsahu:
Most ev.č. 296-014 Velká Úpa 46 hodin,
Most ev.č. 296-016 Velká Úpa 30 hodin,
Most ev.č. 296-017 Pec pod Sněžkou 42 hodin,
Rekonstrukce opěrných zdí 50 hodin,
blíže ZOP-D, stavební akce: “II/296 revitalizace „Polských mostů“ – ev.č. 296-014, 296-016, 296-017 a rekonstrukce opěrných zdí, Velká Úpa – Pec pod Sněžkou“.
Zadavatel požaduje vypracování samostatné projektové dokumentace pro rekonstrukci každého shora uvedeného mostního objektu. Stavební stav mostů ev.č. 296-014 a ev.č. 296-017 je specifikován provedeným diagnostickým průzkumem v roce 2019, rozsah rekonstrukce bude tedy vyplývat z uvedeného průzkumu. U mostu ev.č. 296-016 zadavatel požaduje vyhotovení diagnostického průzkumu a statického výpočtu zatížitelnosti, rozsah rekonstrukce bude následně vyplývat z výsledků tohoto průzkumu a hodnot zatížitelnosti. Zadavatel u jednotlivých objektů požaduje minimální rozsah stavebních prací, v podobě rekonstrukce mostního svršku v uvažovaném rozsahu rekonstrukce vozovkového souvrství v délce 50 m obousměrně od osy objektu, v místně křížení s převáděnou vodotečí. Návrh rekonstrukce jednotlivých objektů posoudí z ekonomického hlediska zachování stávajících konstrukcí po jejich rekonstrukci a nahrazení těchto objektů novými konstrukcemi, s ohledem na životnost těchto konstrukcí. Rekonstrukcí objektů musí být dosaženo minimálních hodnot zažitelnosti, tzn. hodnota normální zatížitelnosti musí být vyšší než 26t, hodnota výhradní zatížitelnosti musí být vyšší než 48t. Předpokládá se, že návrh rekonstrukce uvedených objektů umožní realizaci stavby pouze za částečné uzavírky silnice II/296, v případě nutnosti vedení dopravy po mostním provizoriu, s ohledem na technologické postupy stavebních prací je nutné zohlednit možnost instalace mostního provizora o výhradní zatížitelnosti 50t, s ohledem na specifické podmínky správy KRNAP.
Dále uvedená investiční akce předpokládá rekonstrukci stávajících opěrných zdí na komunikaci II/296 v intravilánu místní části Velká Úpa a města Pec pod Sněžkou. Opěrné zdi tvoří částečně regulaci vodního toku řeky Úpy a stabilizují těleso silnice II/296 na levé straně, v liniovém staničení km 12,309 – 12,793 a 13,235 – 14,375, průměrná výška opěrných zdí mezi dnem vodního toku a horním lícem římsy, činí přibližně 3,8 m. Zadavatel předpokládá na základě vyhotoveného stavebně technického průzkumu opěrných zdí, zachování stávajících konstrukcí včetně založení. Stávající železobetonový dřík bude otryskán a sanován (provedena přibetonávka), hlava zdi bude ubourána na výšku cca 400 mm a provedena nová včetně chodníkové římsy a osazení nového zádržného systému. Za rubem zdí budou provedeny ochranné zásypy, včetně konstrukčních vrstev vozovky, rozsah úpravy vozovky je uvažován v celé šíři, s předpokladem návrhu odvodnění části komunikace. Stavební úpravy si vyžádají přeložky inženýrských sítí. Zadavatel předpokládá s ohledem na absenci vyhovující objízdné trasy a v souladu s revitalizací uvedených mostních objektů, po dobu realizaci stavebních prací pouze částečnou uzavírku silnice II/296, pro zajištění dopravní obslužnosti města Pec pod Sněžkou. Zadavatel požaduje do projektové dokumentace zapracovat osazení stanice silničního meteosystému a to cca v km 13,235.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s.
Kutnohorská 59, 500 04 Plačice