Název: „Řešení centrálního příjmu a komplexní navazující infrastruktury v ON Trutnov – PD“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění zakázky je vypracování následujících projektových dokumentací (dále též jen „PD“ nebo „projektová dokumentace“), vymezených dále ve Smlouvě o dílo, která je nedílnou součástí zadávacích podmínek, a dále výkon související inženýrské činnosti, spolupráce při přípravě a v průběhu výběru zhotovitele vlastního předmětu těchto projektových dokumentací a v případě realizace vlastní stavby i výkon autorského dozoru.
Požadavkem zadavatele je zpracování projektové dokumentace na umístění centrálního (urgentního) příjmu v areálu Oblastní nemocnice Trutnov a.s. (dále též jen „ON Trutnov“) včetně dispozičního návrhu s předpokladem dlouhodobé efektivní udržitelnosti poskytování zdravotních služeb v ON Trutnov a navržení navazující infrastruktury včetně dopravní a umístění jednotlivých provozů v areálu ON Trutnov.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
700 000 Kč bez DPH
Předpokládaná hodnota je zároveň maximální možná nabídková cena, tuto cenu nesmí dodavatel ve své nabídce překročit.
Zadavatel
Úřední název: Královéhradecký kraj
IČO: 70889546
Poštovní adresa: Pivovarské náměstí 1245
500 03 Hradec Králové
Název odboru:
odbor investic
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)