Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je vypracování dokumentace pro vydání společného povolení (DUR + DSP) a projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS), soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr včetně jeho ocenění (dále také PD) a výkon autorského dozoru při realizaci stavby v předpokládaném rozsahu 50 hodin, blíže ZOP-D, stavební akce: “Most ev. č. 3111-1 a propustek Orlické Záhoří“.
Projektová dokumentace pro vydání společného povolení (DUR + DSP) a projektová dokumentace pro provádění stavby (PDPS) bude řešit havarijní stav dvou propustků na silnici III/3111 v k.ú. Černá Voda a okresu Rychnov nad Kněžnou. Propustky se nacházejí v km 1,284 a km 2,012 silničního staničení. Stávající propustek v km 1,284 je propustek s kamennou klenbou délky v podélném směru 8,5 m a propustek v km 2,012 je štěrbinový kamenný propustek s železobetonovou deskou v podélném směru délky 23 m. Rekonstrukce obou propustků je vynechána z probíhající stavby „Zlepšení dopravní dostupnosti Orlických a bystřických hor – rekonstrukce silnic III/3109 + III/31011 + III/3111“ Na výše uvedených propustcích nelze z důvodu prodloužení stavby a překročení limitů víceprací provést potřebné stavební práce nad rámec veřejné zakázky. Z tohoto důvodu je potřeba dané propustky z probíhající rekonstrukce silnice vynechat a vysoutěžit jako novou veřejnou zakázku včetně zpracování dokumentace (DUR + DSP, PDPS). V km 1,284 bude obnova propustku řešena výstavbou nového mostního objektu s úpravou nevyhovujícího směrového a výškového vedení silnice v délce 150 m od km 1,234 do km 1,384. Nový mostní objekt zajistí potřebnou průtočnost vod na základě výsledku hydrotechnického posudku a bude respektovat požadavky Správy CHKO Orlické hory. V km 2,012 dojde u stávajícího propustku k obnově čel na vtoku i výtoku včetně křídel a doplnění příslušenství. Zbývající konstrukce propustku mimo čela bude sanována. Oba dva řešené objekty se nachází v násypu výšky až 10 m a tudíž se předpokládá značný rozsah zemních prací s technickým řešením zabezpečení svahů pomocí mikropilot a železobetonových prahů se svodidly. Rekonstrukce objektů bude probíhat za úplné uzavírky.
U nového mostu požadujeme dosažení zatížitelnosti mostního objektu Vn=32t, Vr=80t, Ve=180t (dle ČSN 73 6222). Most bude navržen dle ČSN EN 1991-2, pro skupinu pozemních komunikací 1.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s.
Kutnohorská 59
500 04 Hradec Králové