DBID: 5406
Systémové číslo: P18V00000809 Evidenční číslo zadavatele: CIRI/2018/734
Datum zahájení:
05.11.2018
Nabídku podat do:
20.11.2018 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Centrální nákup kancelářských potřeb 2019 - Část A: Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Část A veřejné zakázky je vyhrazenou veřejnou zakázkou ve smyslu § 38 zákona. Části A veřejné zakázky se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
300 000 Kč bez DPH
Pro účely hodnocení je rozhodná cena včetně DPH.
Zadavatel
Úřední název: Centrum investic, rozvoje a inovací
IČO: 71218840
Poštovní adresa: Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové
Id profilu zadavatele ve VVZ: 241124
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)