Veřejná zakázka: Zvýšení kvality návazné péče v Oblastní nemocnici Trutnov a.s. - I.část

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 4689
Systémové číslo: P18V00000093
Evidenční číslo zadavatele: 217379
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 16.02.2018
Nabídku podat do: 27.04.2018 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zvýšení kvality návazné péče v Oblastní nemocnici Trutnov a.s. - I.část
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je dodávka zdravotnických přístrojů a provedení stavebních úprav pro umístění jednoho z nich dle požadavků zadavatele a podmínek uvedených v zadávací dokumentaci.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 60 655 423 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Oblastní nemocnice Trutnov a.s.
  • IČO: 26000237
  • Poštovní adresa:
    Maxima Gorkého 77
    541 01 Trutnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 217379

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Maxima Gorkého 77
541 01 Trutnov

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumnetace Zadávací dokumentace - Zvýšení kvality návazné péče v Oblastní nemocnici Trutnov a.s., I.část Dokument PDF Zadavaci_dokumentace_ONT-I.pdf 459.84 KiB
Krycí listy Krycí listy jednotlivých částí zakázky Archiv RAR Příloha č. 1_krycí listy_1-6.rar 199.52 KiB
Technické specifikace přístrojů Technické specifikace jednotlivých zdravotnických přístrojů Archiv RAR Příloha č. 2_technické specifikace pro část 1 - 5.rar 1.11 MiB
Kupní smlouva Dokument MS Word Příloha č. 3_Kupní smlouva - ONT-I.doc 294.00 KiB
Kupní smlouva Dokument PDF Příloha č. 3_Kupní smlouva - ONT-I.pdf 377.59 KiB
Servisní smlouva Servisní smlouva na pozáruční servis - pro části 2 a 4 Dokument MS Word Příloha č. 4_Servisní smlouva - ONT-I.docx 28.26 KiB
Servisní smlouva Servisní smlouva na pozáruční servis - pro části 2 a 4 Dokument PDF Příloha č. 4_Servisní smlouva - ONT-I.pdf 217.42 KiB
Smlouva o dílo Smlouva o dílo na provedení stavebních úprav - část 6 Dokument MS Word Příloha č. 5_Smlouva o dílo - stavební úpravy MR ONT-I.doc 2.22 MiB
Smlouva o dílo Smlouva o dílo na provedení stavebních úprav - část 6 Dokument PDF Příloha č. 5_Smlouva o dílo - stavební úpravy MR ONT-I.pdf 697.24 KiB
Dokumentace stavebních prací Prováděcí dokumentace stavebních úprav - část 6 Archiv RAR Příloha č. 6_st.úpravy pro MR - prováděcí dokumentace vč. VV.rar 8.01 MiB
Kvalifikační dokumentace Dokument PDF Příloha č. 7_Kvalifikacni_dokumentace_ONT _I.pdf 360.13 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace 1 Dokument PDF Vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_1.pdf 158.74 KiB
vysvětlení zadávací dokumentace 2 vysvětlení zadávací dokumentace 2 Dokument PDF Vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_2_.pdf 1.28 MiB
Kupní smlouva upr. 26.2.2018 Kupní smlouva Dokument MS Word Příloha č. 3_Kupní smlouva - ONT-I_26-2-2018.doc 293.00 KiB
Kupní smlouva upr. 26.2.2018 Kupní smlouva Dokument PDF Příloha č. 3_Kupní smlouva - ONT-I_26-2-2018.pdf 377.40 KiB
část 1 - C rameno, specifikace upr. 26.2.2018 specifikace C rameno Dokument MS Excel ONT I.okruh - 1.část C-rameno upr. 26.2.2018.xlsx 15.79 KiB
část 1 - C rameno, specifikace upr. 26.2.2018 specifikace C rameno Dokument PDF ONT I.okruh - 1.část C-rameno upr. 26.2.2018.pdf 267.02 KiB
Vysvětelení zadávací dokumentace 3 Dokument PDF Vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_3..pdf 319.03 KiB
Kupní smlouva upr. 2.3.2018 Kupní smlouva - úprava podmínek záručního servisu Dokument MS Word Kupní smlouva - ONT-I upr. 2.3.2018.doc 159.00 KiB
Kupní smlouva upr. 2.3.2018 Kupní smlouva - úprava podmínek záručního servisu Dokument PDF Kupní smlouva - ONT-I upr. 2.3.2018.pdf 377.55 KiB
Servisní smlouva upr. 2.3.2018 Servisní smlouva - úprava podmínek pozáručního servisu Dokument MS Word Servisní smlouva - ONT-I upr. 2.3.2018.docx 34.58 KiB
Servisní smlouva upr. 2.3.2018 Servisní smlouva - úprava podmínek pozáručního servisu Dokument PDF Servisní smlouva - ONT-I upr. 2.3.2018.pdf 217.58 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace 3 - příloha Popis systému PACS používaného zadavatelem Dokument PDF Vysvětlení 3 - příloha ConformanceStatement-MARIE Server_2016.pdf 296.42 KiB
Tech.specifikace části 2 (MR) upr. 2.3.2018 Dokument MS Excel ONT I.okruh - 2. část MR. upr. 1.3.2018.xlsx 16.80 KiB
Techn.specifikace části 2 (MR) upr. 2.3.2018 Dokument PDF ONT I.okruh - 2. část MR. upr. 1.3.2018.pdf 279.81 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace 4 Dokument PDF Vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_4.pdf 206.16 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace 5 Dokument PDF Vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_5.pdf 470.00 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace 6 Dokument PDF Vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_6.pdf 690.71 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace 7 Dokument PDF Vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_7.pdf 235.80 KiB
Kupní smlouva upravená 12.4.2018 Dokument PDF Příloha k Vysv.7_Kupní smlouva - ONT-I_12-04-2018.pdf 377.39 KiB
Kupní smlouva upravená 12.4.2018 Dokument MS Word Příloha k Vysv.7_Kupní smlouva - ONT-I_12-04-2018.doc 158.50 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 19.02.2018 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 27.02.2018 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 05.03.2018 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 23.03.2018 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 12.04.2018 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.cenakhk.cz/vz00004689