Veřejná zakázka: Výpůjčka analyzátorů a dodávka diagnostik pro zajištění požadovaných mikrobiologických/serologických vyšetření - část 2_II

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 10874
Systémové číslo: P24V00000367
Evidenční číslo zadavatele: CIRI/2024/241
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-027014
Datum zahájení: 12.06.2024
Nabídku podat do: 15.07.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výpůjčka analyzátorů a dodávka diagnostik pro zajištění požadovaných mikrobiologických/serologických vyšetření - část 2_II
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této zakázky je:
a) zajištění dodávek diagnostik, příslušenství a dalšího spotřebního materiálu, potřebného k provádění požadovaných mikrobiologických/serologických vyšetření a provozu nabízených analytických systémů na základě uzavřené Rámcové kupní smlouvy,
b) bezplatná výpůjčka, instalace a servis nabízených analytických systémů včetně veškerého příslušenství k zajištění provádění požadovaných mikrobiologických/serologických vyšetření dle požadavků této ZD (viz Příloha č. 2_Technické podmínky) na základě uzavřené Smlouvy o výpůjčce.

Součástí dodávky je rovněž:
c) montáž, instalace, uvedení do provozu včetně ověření funkčnosti, provedení všech provozních testů a předepsaných zkoušek dle příslušné platné právní úpravy, ověření deklarovaných technických parametrů (zboží musí splňovat veškeré požadavky na něj kladené právními předpisy České republiky); a
d) instruktáž zdravotnického personálu (dle § 41 zákona č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro - dále jen „zákon o ZP“); a
e) vystavení protokolu o proškolení, resp. instruktáži zdravotnického personálu, a protokolu opravňujícího provádět následné instruktáže zdravotnického personálu v používání zboží pro určené pracovníky zadavatele, pokud má dodavatel k takovému oprávnění prokazatelný souhlas výrobce zboží; a
f) dodání dokladů, které jsou potřebné pro používání zboží (event., které jsou zadavatelem požadovány pro připojení do IT infrastruktury) a které osvědčují technické požadavky na zdravotnické prostředky, jako např. návod k použití v českém jazyce (i v elektronické podobě), příslušné certifikáty nebo atesty osvědčující, že přístroj je vyroben v souladu s platnými normami, kopii prohlášení o shodě (CE declaration) a další dle zákona o ZP a souvisejících prováděcích předpisů

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 7 800 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jičín

Zadavatel

  • Úřední název: Oblastní nemocnice Jičín a.s.
  • IČO: 26001551
  • Poštovní adresa:
    Bolzanova 512
    506 43 Jičín
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 349334

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy