Veřejná zakázka: Transfuzní křesla (odběrová) pro Oblastní nemocnici Jičín

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10668
Systémové číslo: P24V00000161
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-010398
Datum zahájení: 07.03.2024
Nabídku podat do: 08.04.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Transfuzní křesla (odběrová) pro Oblastní nemocnici Jičín
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky (dále také jen „VZ“) je dodání, instalace a kompletní uvedení do provozu celkem 7 ks transfuzních (odběrových) křesel pro nové prostory novostavby pavilonu „A“ Oblastní nemocnice Jičín (dále také jen „ONJ“).

Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky s požadovanými minimálními technickými parametry je uvedena v Příloze č. 1 zadávací dokumentace – a) Technická specifikace, b) Počty a umístění, c) Umístění v půdorysech, která je pro plnění předmětu této veřejné zakázky závazná (dále jen „předmět veřejné zakázky“).
Předmět dodávky dle přílohy č. 1 je dále podrobně specifikován přílohou č. 2 zadávacích podmínek – návrh kupní smlouvy.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 196 000 Kč bez DPH
    Předpokládaná hodnota je zároveň maximálně přípustnou nabídkovou cenou

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj
  • Jičín

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací podmínky Zadávací podmínky Dokument PDF zadavaci_podminky_příprava_tra nsfuz_křesla.pdf 214.66 KiB
Příloha č. 1a Technická specifikace Dokument PDF p01a - Transfuz_křesla - Technická specifikace.pdf 126.06 KiB
Příloha č. 1b Počty a umístění Dokument PDF p01b - Transfuz_křesla - Počty a umístění.pdf 120.02 KiB
Příloha č. 1c Umístění v půdorysech Dokument PDF p01c - Transfuz_křesla - Umístění v půdorysech.pdf 497.75 KiB
Příloha č. 2 Návrh kupní smlouvy Dokument PDF p02_kupni_smlouva_příprava transfuz křesla.pdf 422.25 KiB
Příloha č. 3 Tabulka plnění minimálních požadavků Dokument MS Excel p03 - Transfuz_křesla - Tab plnění požadavků.xlsx 12.69 KiB
Příloha č. 4 Soupis dodávek - nabídková cena za kompletní dodávku Dokument MS Excel p04 - Transfuz_křesla - Soupis dodávek.xlsx 12.67 KiB
Příloha č. 5 Souhrnné prohlášení dodavatele Dokument MS Word p05_souhrnne_prohlašeni_přípra va transfuz křesla.docx 45.28 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky