Veřejná zakázka: Oběhové instrumentárium včetně kontejnerů pro Oblastní nemocnici Náchod

Informace o veřejné zakázce

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
  • Podpora ekologicky šetrných řešení

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Nástroje pro operační sály 33162200-5
Chirurgické nástroje 33169000-2
Chirurgické koše 33169200-4
Chirurgické kontejnery 33169400-6

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
29.03.2023 10:44 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lucie Jasinková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 6    
20.03.2023 17:08 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lucie Jasinková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 5    
09.03.2023 11:04 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lucie Jasinková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 4    
08.03.2023 16:16 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lucie Jasinková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 3    
06.03.2023 17:26 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lucie Jasinková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 2    
23.02.2023 10:39 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lucie Jasinková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 1    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 378.35 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument PDF 01632_kupni_smlouva_oběh_instr _kontejnery_ve_znění_DI3_včetn ě_příloh_redigováno.pdf 3.56 MB
Smlouva o poskytování servisních služeb Smlouva o poskytování servisních služeb Dokument PDF servisní smlouva_oběh instr_kontejnery_ve znění_DI_3 včetně příloh_signed_redigováno.pdf 2.90 MB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 08.03.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 06.03.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 08.03.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 20.03.2023 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 29.03.2023 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.cenakhk.cz/vz00009259

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
B. Braun Medical s.r.o. 48586285 Česká republika 16 652 523,00 20 149 552,83 Ne
Fénix Brno, spol. s r.o. 44961863 Česká republika 13 255 766,22 16 039 477,13 Ano [info]
PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s. 25099019 Česká republika 10 916 332,97 13 208 762,89 Ano [info]

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 16.02.2024

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
B. Braun Medical s.r.o. 48586285 Česká republika 16 652 523,00 20 149 552,83

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.