Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ano (na smluvní zastoupení zadavatele dle § 43 zákona č. 134/2016 Sb.)
Název, druh a popis předmětu
Název: Inkontinenční plenkové kalhotky
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dodávek sad pro inkontinenci pro zdravotnická zařízení pověřujících zadavatelů.

Pro účely plnění veřejné zakázky bude uzavřena rámcová dohoda s jedním účastníkem výběrového řízení. Jejím předmětem budou dodávky inkontinenčních plenkových kalhotek tří různých druhů vždy v různých velikostech, které jsou podrobněji specifikovány v cenové tabulce (příloha č. 2), včetně zajištění dopravy do konsignačního skladu zadavatele a souvisejících služeb.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 17.01.2023 10:00
Datum zahájení: 02.01.2023 13:06
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: