obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
DD Lampertice, objekt Žacléř - dodávka interiéru
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
DD Lampertice, objekt Žacléř - dodávka interiéru
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je vybavení dokončené budovy Domova důchodců Lampertice v Žacléři. Skladba nábytku obsahuje: skříně, stolky, židle, kancelářský nábytek, polohovací křesla, police, kuchyňské linky, regály, rehabilitační pomůcky a jiné – podrobný popis a výčet je obsažen v Příloze č. 1 zadávacích podmínek a dále v příloze č. 4 – Soupis dodávek (položkový rozpočet), (dále také jen jako „dodávka vybavení“ či „zboží“).
Součástí plnění je i doprava zboží, jeho montáž a instalace na místo určení dle pokynů kupujícího.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky s požadovanými minimálními technickými parametry je uvedena v Příloze č. 1 zadávacích podmínek - Projektová dokumentace s názvem „PD domov pro seniory Lampertice – objekt Žacléř, část D.1.1.4 - Interiér, zpracovaná společností ATIP a.s., se sídlem Pražská 169, 541 31, Trutnov, IČO 25261568 a dále v příloze č. 4 zadávacích podmínek – Soupis dodávek (položkový rozpočet).
Předmět dodávky dle přílohy č. 1 a č. 4 je dále podrobně specifikován Přílohou č. 2 zadávacích podmínek – návrh kupní smlouvy.
Místo plnění:
Královéhradecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Ing. Lucie Jasinková
ljasinkova@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
26.10.2022 10:00
Datum zahájení:
22.09.2022 15:09
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software