obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Parkovací dům Oblastní nemocnice Trutnov – projektová dokumentace
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Parkovací dům Oblastní nemocnice Trutnov – projektová dokumentace
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
1. Zhotovení informačního modelu stavby Parkovací dům Oblastní nemocnice Trutnov. Pravidelná aktualizace IMS (vč. výměny informací) ve Společném datovém prostředí (CDE) dle milníků předání informací v souladu s přílohou č. 2 zadávacích podmínek (zejm. BIM Protokol) a přílohy č. 3 zadávacích podmínek (BEP).
2. Pravidelná aktualizace Plánu realizace BIM (BEP) dle šablony v příloze č. 3 zadávacích podmínek.
3. Zpracování výsledné Studie variantních řešení na základě vyhodnocení variantních návrhů zejména ve vztahu investičních nákladů, provozních nákladů (udržitelnosti budovy) a počtu parkovacích míst vycházejících ze studie ON Trutnov a.s. - Parkovací dům (08/2020).
Výsledná Studie bude obsahovat grafické řešení vybrané varianty a zapracování výsledků podkladových posudků (předpokládaný výkon fotovoltaiky, energetická náročnost vybrané varianty, řešení vztahu ke stávajícím areálovým rozvodům elektroinstalace a trafostanice, řešení parkovacích systému) tak, aby byla podkladem pro navazující projektové a inženýrské činnosti. Vše potřebné bude obsahem těchto projektových a inženýrských činností.
4. Zpracování projektové dokumentace (dále také „PD“) Parkovací dům Oblastní nemocnice Trutnov v rozsahu:
a) Zpracování projektové dokumentace pro vydání rozhodnutí o umístění stavby (DUR) a získání kladného územního rozhodnutí v rozsahu projektu
b) Zpracování projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení (DSP)
Pokud bude možné realizovat společné územní a stavební řízení, dodavatel vypracuje dokumentaci pro vydání společného povolení ve smyslu § 1 d), vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, v účinném znění – dále též „společné DUR+DSP“) a získání pravomocného stavebního povolení v rozsahu projektu
c) Zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS), včetně jednotlivých profesí
Požadavky na zpracování PD:
Předpokládá se, že výkresová část PD bude tvořena přímo z informačního modelu stavby - viz Příloha C.1 Tvorba výkresové dokumentace
5. Zpracování kompletního soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, potřebných pro úplné provedení díla odpovídající požadavkům zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a v rozsahu příslušného prováděcího předpisu k tomuto zákonu (vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu staveních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr).
Předpokládá se, že výkaz výměr bude tvořen průběžně přímo z informačního modelu stavby - viz Příloha C.2 DiMS jako podklad pro zpracování výkazu výměr a C.3 DiMS jako podklad pro ocenění stavby.
6. Vypracování odpovědí na případné dotazy ke zpracované projektové dokumentaci v rámci vyjasňování zadávací dokumentace v zadávacím řízení na veřejnou zakázku na stavební práce (na Projekt), jejíž součástí je tato projektová dokumentace. Poskytovatel je povinen dotazy dodavatelů zpracovat ve lhůtě 2 pracovních dnů po jejich obdržení od Objednatele.
7. Výkon autorského dozoru po dobu realizace stavby
8. Vypracování závěrečné hodnotící zprávy o realizaci BIM
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Mgr. Jitka Bučková
e-mail: jbuckova@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
28.11.2022 09:00
Datum zahájení:
23.08.2022 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software