obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zpracování mezd a mzdové agendy
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zpracování mezd a mzdové agendy
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování a vedení mzdové agendy externím subjektem (outsourcing mzdové agendy), a to provedení a zajištění těchto služeb pro organizaci zadavatele (Domov U Biřičky) spočívající v kompletním zpracování platové agendy zaměstnanců, kteří jsou v pracovním i mimopracovním poměru u zadavatele dle zákoníku práce, a to v rozsahu min. 200 zaměstnanců a zajištění případných dalších služeb, poradenství a úkonů spojených s kompletním vedením mzdové agendy. Služby zpracování a vedení mzdové agendy zahrnují zejména činnosti spočívající v pravidelném měsíčním zpracování mzdové agendy zaměstnanců, poskytování dalšího poradenství (v rámci zadavatelem určených a vymezených hodin, roční zúčtování mezd zaměstnanců a vyúčtování zálohové a srážkové daně a zároveň také poskytnutí (či zajištění poskytnutí) licence k použitému personálnímu a mzdovému systému, který dodavatel zajití pro zadavatele (Domov U Biřičky) za účelem řádného plnění služeb zpracování a vedení mzdové agendy.
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
e-mail: tomas@vialegal.cz
telefon: +420 608 607 501
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
18.04.2022 10:00
Datum zahájení:
31.03.2022 22:39
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software