obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Zajištění dodávek antigenních testů na Covid-19 pro Krajský úřad Královéhradeckého kraje“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty v rámci DI 2
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty v rámci DI 2
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Zajištění dodávek antigenních testů na Covid-19 pro Krajský úřad Královéhradeckého kraje“
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka neinvazivních testů k provedení testů antigenu COVID-19 určené pro samotestování ze slin včetně obalu na bezpečnou likvidaci laickou osobou (dále jen jako „kompletní testovací sady“) dle Usnesení vlády České republiky ze dne 24. února 2021 č. 191 a na základě Výjimky pro antigenní testy vydané Ministerstvem zdravotnictví České republiky podle § 4 odst. 8 nařízení vlády č. 56/2015 Sb., o technických požadavcích na diagnostické zdravotnické prostředky in vitro, za účelem uvedení na trh pro použití laickou osobou v rámci celoplošného testování, popřípadě dle její aktualizace.
Jedná se celkem o dodání maximální výše 12 000 ks kompletních testovacích sad dle aktuální potřeby zadavatele. Zadavatel bude uzpůsobovat rozsah poptávaného dodání kompletních testovacích sad svým aktuálním potřebám, které jsou v čase proměnlivé. V první dodávce na základě písemné výzvy zadavatele bude dodáno 1 000 kusů kompletních testovacích sad a na základě dalších výzev zadavatele bude dodáno vždy další potřebné určené množství kompletních testovacích sad.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Ing. Monika Jančová
mjancova@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
07.06.2021 10:00
Datum zahájení:
18.05.2021 14:15
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software